مرجع خبری پرسپولیس : انگار همه اتفاقات اخير دست به دست هم داده تا پرسپوليس در ديدار با صباى قم باز هم در تركيب اوليه دچار تغيير شود و نسبت به بازى با پاس همدان با تغييراتى به مصاف حريف اين هفته خود برود. سرخپوشان كه با پيروزى بر پاس به لحاظ انگيزه اى در شرايط خوبى بسر مى برند، فقط نگران تداوم بدشانسى ها و بدبيارى هاى خود هستند. نمونه اش مصدوميت هاى پياپى است كه سرخپوشان به آن دچار مى شوند. مثل حسين بادامكى شماره ۱۱ پرسپوليس كه در صف مصدومان تيمش قرار گرفت و به همين خاطر حضورش در ديدار مقابل صبا در هاله اى از ابهام قرار دارد. در آستانه ديدار حساس و مهم پرسپوليس مقابل صبا سراغ حسين بادامكى رفتيم تا درخصوص آخرين وضعيتش و شرايط فعلى قرمزها از او سؤالاتى داشته باشيم. بادامكى مثل هميشه پاسخ هاى جالبى به ما داد كه در قالب اين مصاحبه تقديم شما مى شود. با ما همراه باشيد:

• مثل اينكه دچار مصدوميت شده اى؟
– متأسفانه بله. بعد از بازى با پاس همدان از ناحيه گردن دچار اسپاسم شدم و اين موضوع باعث شد در روزهاى اخير اجازه تمرين پيدا نكنم. البته به لحاظ درد شرايطم از ۲ روز پيش بهتر است اما كادر فنى و پزشكى صلاح ديدند ضمن انجام فيزيوتراپى از انجام تمرين معاف شوم تا خداى نكرده مشكلم حادتر از اين نشود.

• با اين تفاسير براى خودت شانسى براى حضور در تركيب پرسپوليس مقابل صباى قم قائل هستى يا نه؟
– هنوز هيچ چيز مشخص نيست. خودم خيلى دوست دارم مشكلم زود حل شود تا در اين بازى هم حضور پيدا كنم اما همه چيز به نظر كادر پزشكى در مورد وضعيت گردنم بستگى دارد. اگر كادر پزشكى موافقت كند و كادر فنى هم صلاح بداند، آماده ام براى پرسپوليس در اين بازى به ميدان بروم.

• به نظر مى رسد معضل اصلى پرسپوليس در ديدار با صبا طولانى شدن صف مصدومان باشد؟
– انشاءالله تا روز بازى مشكل همه بچه ها برطرف شود و بتوانند به بازى برسند اما اين را هم نبايد فراموش كنيم كه ما نيمكت قوى اى داريم كه مطمئن هستم هر كدام از بچه ها به اندازه كافى توان، انگيزه و روحيه براى كمك به پرسپوليس دارند و مصدوميت تعدادى از نفرات ما ،مانع از رسيدن به هدفمان در اين بازى نخواهد شد.

• كمى در مورد بازى قبلى (پاس همدان) صحبت مى كنى؟
– امتياز گرفتن از تيم هاى ته جدولى خيلى سخت است. شرايط پاس هم در آستانه بازى با ما خيلى ويژه و خاص بود. آنها به تهران آمده بودند تا از ما امتياز بگيرند اما بعد از شكستى كه ما مقابل استقلال اهواز داشتيم كه مستحق آن هم نبوديم بايد هر ۳ امتياز آن ديدار را به دست مى آورديم تا مقابل هوادارانمان شرمنده نشويم. خدا را شكر كه اين مسأله محقق شد و پيروزى خوبى را در كارنامه مان به ثبت رسانديم تا شرايطمان را در جدول و در مقايسه با ساير رقبا بهبود بخشيم.

• پرسپوليس با اين پيروزى سوم شد و به صدر نزديكتر. چقدر اميدوارى بالاخره پرسپوليس هم در طول فصل طعم شيرين صدرنشينى را بچشد؟
– شايد خيلى ها در نيم فصل اول به خاطر نتايج نه چندان خوبى كه گرفتيم نسبت به پرسپوليس و آينده اش بدبين بودند اما مجموعه پرسپوليس اعم از مربيان، بازيكنان، مسئولان باشگاه و همه و همه دست به دست هم داديم و با تلاش و كوشش بيشتر ناكامى ها را فراموش كرده و اميدوارانه روبه جلو حركت مى كنيم. ما راه سختى در پيش داريم كه اميدوارم اين روند را ادامه دهيم اما توان و پتانسيل پرسپوليس آنقدر بالاست كه رسيدن به صدر نيز برايمان غيرممكن نيست. به نظر من بايد نسبت به آينده پرسپوليس خوشبين بود اما نبايد دچار غرور شويم چون با توجه به فاصله كم امتيازى در جدول، يك شكست يا يك تساوى مى تواند جايگاه سومى مان را در جدول تهديد كند. به هر حال ما بايد خيلى حواسمان را جمع كرده و ديگر هيچ  اشتباهى نداشته باشيم و ضمن اينكه خودمان هم امتيازات باقى مانده را به دست مى آوريم منتظر اشتباهات حريفانمان هم باشيم.

• اتفاقى كه در بازى با پاس همدان براى هادى نوروزى رخ داد، در نيم فصل اول خوت تجربه كردى. در اين مورد صحبتى ندارى؟
– واقعيتش اين است كه من آن موقع متوجه اين موضوع نشدم اما اين مسأله خيلى برايم ناراحت كننده بود. متأسفانه مدتى چنين تجربه تلخى را داشتم و واقعاً حس بدى به انسان دست مى دهد. هادى از بچه هاى خوب و زحمتكش پرسپوليس است و نبايد با او اين چنين برخورد شود. اگر مشكلى بوده مطمئن باشيد عمدى نبوده. بالاخره در فوتبال اشتباه كردن هم وجود دارد. نبايد به خاطر اين مسأله با كسى كه زحمت زيادى براى تيم كشيده اين طور برخورد شود. اميدوارم با اين مسأله برخورد جدى شود تا ديگر كسى به خودش اجازه ندهد كه با هر كدام از بچه ها و اعضاى تيم اين گونه برخورد شود. هواداران هم بايد مراقب باشند و تحت تأثير عده اى كه با هدف هاى خاص و شيطنت هايشان قصد دارند پرسپوليس را به هم بريزند، قرار نگيرند.

• از پيش بينى ات راجع به بازى صبا مى گويى؟
– بدون شك بازى با صبا آن هم در خانه اين تيم سخت است اما انشاءالله با تلاش و همت بچه ها دست پر به تهران باز خواهيم گشت. بازى هاى باقى مانده براى ما حكم فينال را دارند و ديگر اجازه امتياز از دست دادن را نداريم. اميدوارى و تلاش همه ما اين است كه روند روبه رشدى را كه در نيم فصل دوم در پيش گرفته ايم را ادامه دهيم و حداكثر امتيازات ممكن را براى كسب بهترين عنوان در پايان فصل به دست آوريم.

• به عنوان سؤال آخر. فكر نمى كنى تعطيلى ليگ در چنين شرايطى به ضرر پرسپوليس شود؟
– به هر حال اين مسأله تأثيرگذار خواهد بود اما اين شرايط براى تمام تيم ها يكسان است و همه بايد چنين شرايطى را بپذيرند. در هر صورت با توجه به اينكه قرار است در اين تعطيلى به اردو برويم فكر مى كنم به نوعى جبران شود و در مدت تعطيلات بايد طورى كار كنيم كه تيم از اين تعطيلاتى كه با آن مواجه شديم متضرر نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)