کنفرانس مطبوعاتی باشگاه پرسپولیس – بخش پنجم

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: دايي از من خواست هوار را برگردانيم اما چون اين يك تصميم مديريتي بود و همه باشگاه قبول داشتند كه فردي خاطي است؛ دايي هم متقاعد شد.

حبيب كاشاني در ادامه نشست مطبوعاتي باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه شايعه شده از حضور افاضلي در كنار دايي جلوگيري كرديد اظهار داشت: افاضلي از شخصيت‌هايي است كه او را به خوبي مي‌شناسيم. او فردي است با علم و پرتلاش كه سابقه دستياري دايي را دارد اما من به خودم اجازه نمي‌دهم در مورد مسائل فني دخالت كنم و تمام اختيارات را به سرمربي تيم مي‌دهم.

وي ادامه داد: هنگامي كه در باشگاه پرسپوليس سرمربي انتخاب شد همه اركان باشگاه بايد در اختيار او باشند و فرقي نمي‌كند كه اين سرمربي چه كسي است. كرانچار امروز اينجاست و قطبي هم در فوتبال ايران است. ما مي‌توانيم اين مسائل را از وي سوال كنيم. اين اصول حرفه‌اي است و هنگامي كه به سرمربي تيم اعتماد مي‌شود ديگر نبايد در كار او دخالت كرد. علي‌رغم ارادتي كه به دايي دارم وي بايد شهادت بدهد كه تا به حال هيچ دخالتي در كارش نشده. بايد ابزار لازم را بايد در اختيار سرمربي تيم قرار داد تا وي نتيجه مطلوب را بگيرد.

كاشاني در مورد شرايط هوار ملا محمد تأكيد كرد: با مدير برنامه‌هاي اين بازيكن صحبت كرده‌ام و اين موضوع را گوشزد كرده‌ام كه بايد به ايران بازگشته و در تمرين حاضر شود تا كميته انضباطي در موردش تصميم بگيرد. امروز در دنيا بايد در قراردادها پايبند بود. هوار قبل از خروج از ايران 200 هزار دلار پول گرفت و رفت و 28 روز به ايران بازنگشت اما ايراني‌ها از او حمايت كردند تا چند برگ بيشتر بفروشند و هر چه دلشان خواست نوشت. آنها اين را بدانند كه در اين ايام از آنها نمي‌گذرم زيرا آنها آدم‌هايي هستند كه براي چند روز فروش بيتشر از آقاي آن نترسيده و فقط دروغ نوشتند.

وي با اشاره به اين كه علت خروج هوار را نفهميديم تصريح كرد: او بايد خسارت باشگاه را پس بدهد و دلايلي كه براي تأخيرش در بازگشت به ايران عنوان كرد براي ما بي‌اهميت است. ما به مدير برنامه‌هايش اعلام كرده‌ايم كه اگر به ايران بازنگردد كفايت كيفري عليه او كرده و حتي مجبوريم عليه روزنامه‌اي كه اين مطالب را نشر داده هم شكايت كنيم. اين درست نيست بازيكني به اتاق من بيايد و از من درخواست 137 هزار دلار كرده و در آخر از من بخواهد كه او را ببخشم. باقري با اين همه سابقه در پرسپوليس تنها 22 درصد پول گرفته و چگونه بازيكني خارجي به خود اجازه مي‌دهد بدون دليل از كشور خارج شده و جالب است روزنامه‌ها هم از او حمايت مي‌كنند.

كاشاني تأكيد كرد: از شما خواهش مي‌كنم اگر با من دعوا داريد از اصول خود بازنگرديد زيرا امام حسين(ع) گفته است اگر دين نداريد آزاده باشيد. من چه جرمي كرده‌ام كه بدترين الفاظ را به من نسبت مي‌دهند. از شما خواهش مي‌كنم دقت كنيد اصولي كه در كشور ما حاكم است رعايت شود و اختلافات باعث ضربه زدن به تيم نشود نبايد به خاطر عناد با يك نفر او را ضايع كرد.

وي گفت: هوار از من خواست سه روز از كشور خارج شود و من موافقت كردم و هرگز او را از اتاقم خارج نكردم. اين موضوع كه براي من نامه نوشته كه باشگاه پرسپوليس او را ببخشد عجيب است؛ زيرا من طبق قانون عمل كرده و 15درصد قراردادش را كسر كردم و پس از آن به خاطر هواداران 5درصد ديگر را هم بخشيدم اما روزنامه‌ها براي فروش بيشتر به نشر دروغ پرداختند.

كاشاني با اعلام اين كه حتي اگر به هوار و وسلي نياز داشته باشيم اما به خاطر اصول باشگاه از آنها استفاده نخواهيم‌ كرد، افزود: دايي از من خواست هوار را برگردانيم اما چون اين يك تصميم مديريتي بود و آن را همه باشگاه قبول داشتند كه هوار فردي خاطي است؛ دايي هم متقاعد شد.

وي در ادامه اظهار داشت: در محيط كارم بودم و از بد حادثه به اينجا آمدم. به من پيشنهاد شد و من هم پذيرفتم. و حتي اگر امروز دايي اينجا كنار من نشسته به خاطر كمك به تعدادي جوان است. ايران مهد تمدن است و اجازه نمي‌دهم براي ما گردن‌كلفتي كرده و تهديدمان كنند.

كاشاني در مورد حمايتش از كرانچار گفت: در اين مورد خود كرانچار بايد توضيح دهد و توضيح من گويا نيست. در مدت 3 ماه با همه افراد خوب رفتار كردم و ذره‌اي كوتاهي از من سر نزد. در تمام ايام به خاطر شخصيت و انسانيتي كه كرانچار داشت خود را مقيد كرديم كه از او تبعيت كنيم و خود او بايد اين مسائل را گواهي بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)