مرجع خبری پرسپولیس : نظر مى رسد بدشانسى هاى محسن خليلى تمام شدنى نيست. مهاجم سرعتى پرسپوليس كه تابستان سال گذشته در اردوى تيم ملى مصدوم شد، بخش وسيعى از ديدارهاى اين تيم در ليگ برتر را از كف داد و اين فصل هم باوجود دستيابى به آمادگى نسبى نتوانست جاى محكمى در انديشه هاى تاكتيكى زلاتكو كرانچار براى خود پيدا كند. البته افشين قطبى با توجه به شناخت قبلى از محسن او را به جمع ملى پوشان فرا خواند و از سوى ديگر جدى  شدن بحث حضور على دايى در جمع سرخپوشان هم قطعاً باعث اميدوارى بيشتر اين مهاجم به آينده مى شود چون دايى پيش از اين در سايپا و تيم ملى ثابت كرده بود كه علاقه خاصى به سبك بازى خليلى دارد. قبل از رويارويى تيم ملى با قطر فرصتى دست داد تا دقايقى پاى صحبت  با مهاجم سرعتى پرسپوليس بنشينيم. با ما همراه باشيد:

• فكر مى كرديم اين فصل پايان ناكامى هاى تو باشد اما اين اتفاق رخ نداد. چرا؟
– خوشبختانه ديگر از آن مصدوميت وحشتناكى كه تابستان سال قبل گريبانگيرم شد خبرى نيست و همين مسأله مى تواند يك نقطه مثبت تلقى شود. از طرف ديگر با توجه به دقايقى كه در ميدان حضور داشته ام، عملكرد خوبى ارائه كرده ام و اين مسأله اى است كه اغلب كارشناسان هم به آن اذعان دارند اما هنوز تا رسيدن به روزهاى اوج اندكى زمان باقيست. مطمئن باشيد دوباره مرا در همان حال و هوا خواهيد ديد.

• اتفاقاً نكته همين جاست، چرا كرانچار با وجود بهبود محسن خليلى تمايل چندانى به استفاده از او نشان نمى دهد؟
– ماجرا به گونه اى نيست كه شما فكر مى كنيد. هر مربى دوست دارد نتيجه بگيرد و طبيعى است كه حاضر نمى شود مهره هاى خوب خود را خراب كند. از طرف ديگر بحث سلايق هم مطرح است. طبيعى است كه سليقه من، شما و چند نفر ديگر در مورد يك موضوع خاص كاملاً يكسان نباشد.

 

 در مربیگری هم همین قاعده برقرار است. چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست دادم و در چند مسابقه هم نظر مربى اين بود كه نيمكت نشين باشم من هم بدون كوچكترين اعتراضى قبول كردم و خودتان شاهد بوديد كه حتى يك مرتبه هم اعتراض نكردم. طبيعى است كه هيچ بازيكنى نيمكت نشينى را دوست ندارد اما هرگز دوست ندارم پرسپوليس با مصاحبه يا رفتار من به حاشيه برود و به همين  خاطر هيچ وقت حرفى نزدم كه از آن سوءبرداشت شود.

• اما با اين وجود افشين قطبى تو را به تيم ملى دعوت كرد.
– با آقاى قطبى فصل بسيار خوبى را در پرسپوليس پشت سر گذاشتيم و قهرمان ليگ برتر شديم. او شناخت كافى از سبك بازى من دارد و طبيعى است كه مى داند سطح توانايى هايم چقدر است. البته اين طور نبوده كه قطبى مرا صرفاً به خاطر شناخت قبلى دعوت كرده باشد. انصافاً در ديدارهاى پايانى ليگ عملكرد خوبى ارائه كردم و نظر كارشناسان هم بر اين ادعا مهر تأييد مى زند. فراموش نكنيم قطبى هم مثل كرانچار و هر مربى ديگر ابتدا به موفقيت تيم خودش مى انديشد و اعتبارش را به خاطر من يا ساير بازيكنان حراج نمى كند. مطمئن باشيد محسن خليلى به خاطر توانايى هايى كه افشين قطبى در وجودش ديده به تيم ملى دعوت شده نه به دليل رابطه خوب با اين مربى.

• به نظر مى رسد روزهاى خوبى در پرسپوليس انتظارت را مى كشد چون على دايى هم در آستانه پيوستن به جمع سرخپوشان است.
– من در پرسپوليس روز بد نداشته ام و هرگز از پيوستن به اين تيم ابراز پشيمانى نكرده ام. در مورد رفتن كرانچار و آمدن على دايى تصميم گيرى با آقاى كاشانى است و ما بازيكنان هم مطيع هستيم اما كتمان نمى كنم كه رابطه خوبى با على دايى دارم. ايشان طى دورانى كه در سايپا و تيم ملى مربى ام بودند همواره نكات بسيارى را به من آموزش دادند و هرگز ميان نفرات فرق نمى گذاشتند. بدون شك اگر على دايى سرمربى پرسپوليس شود انگيزه فراوانى براى كار خواهد داشت. البته از اين حرف هرگز نبايد سوءبرداشت شود چون تا روزى كه كرانچار بماند هم با تمام وجود برايش بازى مى كنيم و هرگز خبرى از باند بازى در پرسپوليس نخواهد بود.

• فكر مى كنى پرسپوليس هنوز هم شانسى براى فتح ليگ برتر دارد؟
– بله، قطعاً دارد. قبول دارم كه سپاهان و ذوب آهن بالاى جدول را از آن خود كرد ه اند اما فراموش نكنيد كه پرسپوليس پيش از اين هم كارهاى بزرگى انجام داده است. ما قبلاً در حالى قهرمان شديم كه فيفا چند امتيازمان را كسر كرده بود.

• شنيده ايم دوباره در اردوى تيم ملى مصدوم شده اى!
– بله، اين هم از بدشانسى من است. البته پزشكان بايد در مورد شدت آن نظر نهايى را بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)