مرجع خبری پرسپولیس : پس از انتصاب على دايى به عنوان سرمربى پرسپوليس، صحبت هايى مبنى بر دستيارى رضا شاهرودى به گوش مى رسيد. در اين رابطه با شاهرودى تماس گرفتيم تا اصل ماجرا را از زبان وى جويا شويم. گفت و گو با شاهرودى را در ادامه بخوانيد:

• گفته مى شود به عنوان دستيار على دايى در پرسپوليس انتخاب شده ايد. درست است؟
– من هم مثل شما فقط اين قضيه را شنيده ام. البته مى دانم كه حبيب كاشانى مرا به على دايى پيشنهاد كرده است اما هنوز شخص دايى صحبتى با من در اين خصوص نكرده است.

• خودتان دوست داريد به عنوان دستيار در كنار دايى كار كنيد؟
– قطعا همين طور است. من چندين سال در پرسپوليس بازى كردم و افتخارى است كه به عنوان مربى به اين تيم خدمت كنم. اگر دايى مرا انتخاب كند خوشحال مى شوم و هرچه در توان دارم براى موفقيت پرسپوليس خواهم گذاشت.

• از لحاظ مدرك مربيگرى مشكلى نداريد؟
– خير، من كلاسهاى مربيگرى را به طور كامل سپرى كرده ام و در حال حاضر مدرك مربيگرى A آسيا را دارم.


• به نظرتان دايى در پرسپوليس موفق مى شود؟
– دايى گزينه مناسبى است. او سرمربى تيم ملى بوده و با كوله بارى از تجربه به پرسپوليس آمده است. فكر مى كنم شوك خوبى به پرسپوليس وارد شده است. ضمن اينكه بايد به عنوان يك پرسپوليسى از كرانچار هم تشكر كنم. البته ايراداتى هم به كار او وارد بود كه مهمترين آن ايجاد تغييرات زياد در تركيب تيم بود. البته او در آخرين ديدارهايى كه سرمربى بود هم نتوانست آنطور كه بايد در امر نتيجه گيرى خوب عمل كند و فكر مى كنم يكى از دلايل بركنارى اش همين موضوع هم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)