مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس پس از جلسه با حبيب كاشاني گفت:‌ به‌ هيچ‌كس اجازه حاشيه‌سازي نمي‌دهم.

محمود خوردبين پس از جلسه با كاشاني تصريح كرد: بنابر دلايلي نمي‌توانستم همراه پرسپوليس در 2 روز گذشته به امارات بروم اما خوشبختانه مشكلات رفع شد و بدون هيچ سوء تفاهمي امشب عازم امارات مي‌شوم.
وي افزود: با كسي مشكلي ندارم و فقط مي‌خواستم قبل از اينكه اتفاقي بيفتد درد دل‌هايم را به كاشاني بگويم و بعد در كنار كادر فني جديد شروع به كار كنم.

خوردبين ادامه داد: روز گذشته اعلام كردم حرف‌هايي‌هاست اما هيچ وقت به خاطر پرسپوليس آنها را نمي‌زنم. اين موضوع ربطي به مشكلات من و دايي نداشت بلكه فقط به خاطر اين بود كه پرسپوليس را وارد حاشيه نكنيم و به همين دليل روز گذشته عليرغم اينكه بيش از صد بار موبايل من به صدا آمد اما جواب ندادم و همه چيز را در دل خودم نگه داشتم.

سرپرست پرسپوليس اظهار داشت:

 امشب راهي امارات مي‌شوم و در كنار ساير پرسپوليسي‌ها براي موفقيت در آينده يكدل خواهم شد. بارها گفته‌ام اجازه حاشيه‌سازي به فردي را نمي‌دهم و همه با هم با اعلام كاشاني بايد يكدل شويم تا پرسپوليس به نتايج دلخواه خود برسد. هدف ما فقط شاد كردن دل هواداران است و خصومت ميان دو طرف در اين تيم معني نمي‌دهد.

خوردبين با اشاره به جلسه امروز با كاشاني گفت: برنامه‌هاي پرسپوليس در امارات را با مديرعامل مرور كرديم و حرف‌هايي رد و بدل شد كه جزء برنامه‌هاي ويژه اين باشگاه بود. اميدوارم آنها را بتوانم با دقت پياده كنم و كادر فني جديد نيز در ادامه كار موفق شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)