مرجع خبری پرسپولیس : مربي دروازه‌بانان پرسپوليس گفت: عابدزاده اسطوره اين باشگاه است و براي آمدن به اين تيم از او رخصت گرفتم.

محمد علي يحيوي كه همراه پرسپوليس در اردوي امارات به سر مي‌برد تصريح كرد: از صبح امروز با هماهنگي‌هايي كه انجام شد در تمرينات پرسپوليس در امارات شركت كردم و توسط علي دايي معارفه شدم. براي من افتخاري است كه به تيم بزرگ و مردمي پرسپوليس خدمت كنم.

وي افزود: حضور در اولين تمرين پرسپوليس براي من شور و اشتياق فراواني داشت به قدري كه اشك در چشمانم جمع شده بود. تيمي بسيار مستحكم، باقدرت و با روحيه‌اي را مي‌ديدم كه در زمين باشگاه ايرانيان در حال تمرين كردن بود. به همين دليل قوت قلب من براي خدمت به پرسپوليس و هوادارانش چندين برابر شد.

يحيوي درباره اينكه به خاطر استقلالي بودن عليه او موضع گيري شده؛ گفت: در اين مورد نظر خاصي ندارم. توانايي‌هايي در وجودم است كه در حال حاضر مي‌خواهم آنرا به پرسپوليس انتقال دادم. نبايد به رنگ‌ها توجه‌ كرد چون پرسپوليس آنقدر بزرگ است كه وقتي براي خدمت پا در عرصه مي‌گذاري از همه چيز بي‌خود مي‌شوي و فقط دوست داري هواداراني كه به ورزشگاه مي‌آيند و اين تيم را دوست دارند خوشحال شوند.

يحيوي يادآور شد: به هواداران پرسپوليس قول مي‌دهم با تمام وجود تجربه‌ام را در خدمت پرسپوليس بگذارم تا در انتهاي فصل آمار جالبي را از خط دروازه پرسپوليس زير نظر علي دايي تحويل باشگاه دهيم و سد محكمي براي حريفان باشيم.

مربي دروازه‌بانان پرسپوليس درباره اطلاع از وضعيت دروازه‌بان‌هاي حال حاضر اين تيم گفت:‌ از وضعيت دروازه‌بانان پرسپوليس بي‌اطلاع نيستم. بازي‌هاي ليگ را به صورت ريز دنبال مي‌كنم. معمارزاده و حقيقي دو دروازه‌باناني هستند كه در تيم‌هاي پايه جزء بهترين‌ها بودند به همين دليل كار كردن با اين دروازه‌بان‌هاي تاكتيك پذير براي من شيرين است.

وي اضافه كرد: اميدوارم جايگاه اصلي حقيقي و معمارزاده كه شماره يك بودن در تيم ملي ايران است را به آنها هديه دهم تا هواداران از اين بابت رضايت كافي داشته باشند. مطمئن هستم با تلاش و كوشش و تمرينات ويژه مي‌توانم به اين خواسته خود برسم.

يحيوي درباره كاركردن در كنار دايي گفت: آرزوي قلبي من بود كه به علي دايي كه اسطوره فوتبال ايران است كمك كنم. امروز يكي از بهترين روزهاي زندگي من بود چون موفق شدم در زندگي فوتبالي‌ام به خواسته خود برسم انشاءالله بتوانم در كنار دايي همراه با پرسپوليس به موفقيتي برسم كه لايق باشگاه بزرگ و مردمي قرمزپوش باشد.

وي اظهار داشت: فقط از هواداران مي‌خواهم صبور باشند. من كوچك هواداران پرسپوليس هستم و به آنها قول مي‌دهم كوچكترين كم‌كاري نخواهم كرد. با اين حرف‌ها نمي‌خواهم بازارگرمي كنم بلكه قصد دارم به هواداران بگويم يحيوي به عنوان يك فرد كوچك به پرسپوليس آمده تا به اين تيم خدمت كند. با دعاي هواداران، تلاش بازيكنان و كادر فني و زحمات بي‌شائبه حبيب كاشاني پرسپوليس شايسته رسيدن به رتبه خوب در جدول ليگ برتر است. براي رسيدن به اين حقانيت همه با هم بايد يكدل شويم.

يحيوي درباره ناراحتي احمدرضا عابدزاده تاكيد كرد: من جاي عابدزاده به پرسپوليس نيامدم. عابدزاده اسطوره اين باشگاه است و براي‌ آمدن به پرسپوليس از عابدزاده رخصت گرفتم. اگر ايشان باز هم ناراحت است من به او اعلام مي‌كنم فقط شاگرد كوچك او هستم.

مربي دروازه‌بانان پرسپوليس در ادامه گفت: سعي مي‌كنم وقتي كه به تهران بازگشتم دوباره به ديدار عابدزاده بروم. هيچ‌كس نمي‌تواند بزرگي و تلاش اين درواز‌ه‌بان را در فوتبال ايران تكرار كند. من با عابدزاده دوست و رفيق هستم و زير نظر ايشان كارم را در پرسپوليس آغاز مي‌كنم چون ارزش بالاي او را در اين تيم و حتي تيم ملي مي‌دانم. او يكي از افرادي بود كه در دوران بازي كردنم آرزو مي‌كردم در كنارش توپ بزنم.

يحيوي يادآور شد:‌ پس از بازگشت به تهران در جلسه‌اي با كاشاني شركت خواهم كرد و اگر ايشان صلاح بدانند و دايي نيز حرفي نداشته باشد قرارداد رسمي‌ام را با پرسپوليس امضا‌ مي‌كنم اما هواداران بدانند قرارداد من با پرسپوليس از امروز قلبي ثبت شده است و با انگيزه چند برابر كارم را شروع كردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)