به قول پروین دایی اصل جنس است

مرجع خبری پرسپولیس : قابل پیش بینی نبود که به پیشنهاد علی دایی «نه»بگوید.اما افشین این کار را کرد تا اعلام کند که می خواهد به صورت مستقل فعالیت کند.«نمی‌خواهم دستیار باشم و ترجیح می‌دهم مستقل کار کنم.»

افشین این را می گوید و ادامه می دهد: «از دایی به خاطر پیشنهادی که به من داد تشکر کردم.حقیقتش علی (دایی) همیشه به من لطف داشته و رفیق قدیمی من است و کار کردن با او را افتخار می‌دانم اما نمی‌خواهم دستیار باشم و ترجیح می‌دهم مستقل کار کنم. به هر حال صبر می‌کنم تا با یک پیشنهاد خوب به عنوان سرمربی به فوتبال برگردم. طی چند مدت اخیر هم پیشنهادهایی داشتم اما آن چیزی که می‌خواستم، نبود و نپذیرفتم. »

پیروانی با اشاره به اینکه به پیشنهاد قطبی نیز پاسخ منفی داده است می گوید:«وقتی قطبی هم برای همکاری با کادر فنی تیم ملی با من حرف زد، به ایشان گفتم دوست دارم مستقل کار کنم. آن زمان هم که قبول کردم دستیار وینگادا باشم، اشتباه کردم. دلم راضی به این کار نبود اما به حرمت هواداران پرسپولیس و برای جلوگیری از مشکلات فنی در مجموعه سرخ، پذیرفتم بمانم و به وینگادا کمک کنم. هم برای افشین قطبی و هم برای علی دایی آرزوی موفقیت می‌کنم. از همکاری با قطبی در پرسپولیس خاطرات خوبی دارم و دایی هم یکی از بهترین دوستان من است و یقین دارم در پرسپولیس موفق می‌شود.

به قول علی پروین، دایی برای پرسپولیس اصل جنس است و من اعتقاد دارم با توجه به تجربیات ارزنده‌اش می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)