مرجع خبری پرسپولیس : شايد تغيير كادر فنى پرسپوليس در شرايطى كه ۱۳ بازى به پايان فصل مانده و البته اين تيم شانس كسب سهميه آسيايى در جام حذفى را هم دارد بهترين فرصت براى تعدادى از پرسپوليسى ها باشد كه در طول فصل كمتر در تركيب بوده اند و زلاتكو كرانچار كمتر اين فرصت را در اختيار آنها مى گذاشت تا توانايى هاى خود را به منصه ظهور بگذارند.
يكى از اين نفرات جلال اكبرى است. مدافع اصفهانى و باتجربه سرخ ها كه در ابتداى فصل فرصت حضور در تركيب را پيدا كرده اما به يكباره از تركيب كنار گذاشته شد. اكبرى به سؤالات مطرح شده از سوى ما پاسخ هاى جالبى داد كه خواندش خالى از لطف نيست. با ما همراه باشيد:

• اول از همه دوست داريم از شرايط خودت بپرسيم.
– خدا را شكر خوب هستم و تمرين مى كنم. با وجود اينكه مدتى است شانسى براى حضور در تركيب ندارم اما با انگيزه تمريناتم را ادامه مى دهم و منتظر فرصت دوباره ام. خوشبختانه سعى كرده ام روحيه ام را حفظ كنم و در اين كار موفق بود ه ام. دوست ندارم نيمكت نشينى و دورى از تركيب به من ضربه بزند.

• وضعيت پرسپوليس را تا اينجاى فصل چطور ديدى؟
– ما به لحاظ پتانسيل، مهره و بازيكن چيزى كم نداشته و نداريم اما خودتان شاهد بوديد كه در طول فصل بعضى وقت ها شانس نداشتيم و بعضى مواقع هم كم دقتى كرديم. در مجموع با وجود اينكه الان فاصله مان تا صدر ۱۰ امتياز اختلاف است و يك بازى بيشتر نسبت به صدرنشين يعنى سپاهان داريم

 اميدواريم بتوانيم در ۱۳ هفته باقيمانده جبران مافات كرده و هنوز هم اين شانس را براى خودمان متصور هستيم كه به صدر بياييم.

• سوژه اصلى اين روزهاى پرسپوليس ،به تغييروتحولات اخير در كادر فنى و حضور على دايى به عنوان سرمربى برمى گردد. در مورد اين موضوع چه نظرى دارى؟
– من اين مسأله را به فال نيك مى گيرم و اميدوارم حضور على دايى به عنوان يكى از مردان پرافتخار و تكرارناشدنى فوتبال ايران سرمنشأ تحول و تغييرات مثبت در پرسپوليس باشد. بزرگترين حسن على دايى اين است كه خودشان سال ها در پرسپوليس بازى كرده اند و به مسائل و ريزه كارى هاى حضور در اين تيم اشراف كامل دارند. ضمن اينكه حضور دايى مى تواند شوك مثبتى را در پرسپوليس داشته باشد. دايى از خانواده پرسپوليس بوده و هست و من مطمئن هستم ايشان در پرسپوليس موفق مى شوند چون هم به مسائل فنى تسلط كامل دارند و هم اينكه با نوع فوتبال ما، بازيكنان و حتى مسائل داخلى كه در پرسپوليس بوده و هست آشنا هستند و اين بهترين و مهمترين حسن يك سرمربى خوب مى تواند باشد.

• در زمان حضور كرانچار در ابتداى فصل جزو ياران اصلى بودى، مسأله اى كه به يكباره كمرنگ شد. با توجه به گذشت زمان تقريباً تبديل به نيمكت نشين محض شدى. حالا با توجه به تغييروتحولات پرسپوليس روى نيمكت چه برنامه اى دارى؟
– در لابه لاى صحبت هايم گفتم حتى اين اواخر كه در ليست نبودم نااميد نشدم و سعى كردم در تمرين حقم را بگيرم و خودم را ثابت كنم. حالا با توجه به حضور سرمربى جديد شايد بتوانم بگويم با روحيه و انگيزه بيشترى تمرين مى كنم. مطمئن هستم على دايى به انگيزه و تلاش بازيكنانش نگاه ويژه دارد و من هم با تلاش و انگيزه اى مضاعف نشان مى دهم عدم حضورم در تركيب پرسپوليس در اين مدت دليل فنى نداشته و از آمادگى ويژه اى برخوردارم. شايد بهترين فرصت همه بازيكنان پرسپوليس براى جلب اعتماد و توجه دايى اردوى امارات باشد.

• صحبت از اردوى امارات پيش آمد. در مورد شرايط و برنامه تان كه در امارات پيش رو داريد صحبت مى كنى؟
– با توجه به وقفه اى كه به خاطر بازى هاى تيم ملى ايجاد شد برگزارى اين اردو به نفع پرسپوليس است. ما از بدو ورود به دوبى با برنامه و منظم برنامه هاى مدنظر كادر فنى را به مرحله اجرا درآورده و به صورت منظم و حساب شده تمرين مى كنيم. اين طور كه به ما اعلام شده يكى، دو بازى دوستانه هم در برنامه داريم كه قطعاً با قرار دادن تيم در فضاى مسابقه رسمى، نقاط ضعف و قوت ما به سرمربى جديدمان نشان داده مى شود و اين طور مى توانيم در بازگشت از امارات و شروع دوباره ليگ با قدرت و كمترين ضريب اشتباه حداكثر امتيازات ممكن را به دست آورده و بعد از آن منتظر اشتباهات و لغزش حريفانمان باشيم و موفق شويم تا در پايان فصل بهترين و بالاترين پله را در جدول رده بندى به دست آوريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)