مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس همچنان در دوبى بسر مى برد تا در حضور سرمربى جديد ،تيم خود را براى شروع پرقدرت آماده كند. پرسپوليسى ها با على دايى تمرين ويژه و منظمى را در برنامه دارند و علاوه بر آن انجام بازى هاى تداركاتى نيز در برنامه سرخ ها گنجانده شده است. ماحصل گفت وگويى كه با عليرضا محمد داشتيم در زير آمده است. خودتان اين مصاحبه را بخوانيد تا متوجه شويد اين بازيكن پرسپوليس در مورد اتفاقات اخير و وضعيت كلى تيمش چه نظرى دارد. با ما همراه باشيد:

• اول از همه از شرايط اردوى دوبى برايمان صحبت مى كنى؟
– خدا را شكر وضعيتمان خوب است و شرايط براى آينده مان فراهم است. در مدت حضور در امارات برنامه تمرينى منظم و خوبى را داشته ايم و روز به روز شرايطمان بهتر از قبل مى شود. با توجه به حضور على دايى به عنوان سرمربى جديدمان انگيزه همه بچه ها دوچندان شده و همه مصمم هستيم گذشته را جبران كنيم.
• اتفاقاً سؤال بعدى در مورد حضور على دايى است. فكر نمى كنى اگر على دايى زودتر به پرسپوليس مى آمد شايد الان وضعيت پرسپوليس در جدول بهتر از شرايط فعلى بود؟
– گذشته ها گذشته و نبايد با اما و اگر در مورد گذشته وقت تلف كنيم. طبيعتاً با توجه به تجربه مربى اى چون على دايى اگر زودتر به جمع ما مى پيوست شرايطمان بهتر بود اما الان ديگر نبايد به گذشته فكر كنيم. ما ۱۳ بازى در ليگ و چند بازى مهم در جام حذفى در پيش داريم كه تك تك آنها براى ما سرنوشت ساز است. شكى نيست شناخت دايى نسبت به پرسپوليس و كلاً فوتبال ما مى تواند در ادامه كارمان در ليگ و جام حذفى برگ برنده ما به حساب بيايد. برگ برنده اى كه الان حسابى انگيزه داريم تا از آن نهايت استفاده را ببريم.
• همه مى دانند فوتبال مورد علاقه على دايى ارائه فوتبال روبه  جلو و تهاجمى است. مسأله اى كه قطعاً كار مدافعان تيم را سخت خواهد كرد. در اين مورد صحبتى ندارى؟
– درست است اما قطعاً سيستم و برنامه اى كه على دايى براى پرسپوليس در نظر مى گيرد به گونه اى نيست كه همه تيم رو به جلو باشد و به نوعى مسئوليت مدافعان فراموش شود. به طور قطع اين سيستم با برنامه ريزى صحيح و مدون كادرفنى به گونه اى تنظيم مى شود كه پرسپوليس ضمن ارائه يك فوتبال تهاجمى ، زيبا و با قدرت برنامه هاى تدافعى خود را نيز به مرحله اجرا درآورد.
• تغيير و تحول نيمكت فنى پرسپوليس به نوعى يعنى رقابت بيشتر بازيكنان براى جلب نظر و توجه سرمربى جديد. فرقى ندارد قبل از آن بازيكن فيكس باشد يا نيمكت نشين. از رقابت دوباره در پرسپوليس نمى ترسى؟
– نه، اصلاً. نه الان و نه هيچ وقت از رقابت واهمه اى نداشتم. تمام تلاشم را مى كنم كه توانايى هايم را به كادرفنى جديد هم نشان دهم و بتوانم اعتماد آنها را نيز جلب كنم. پرسپوليس تيم بزرگى است و سعى و تلاش همه ما در اين مجموعه اين است كه بتوانيم براى اين تيم مفيد و مثمرثمر باشيم و در رسيدن به اهدافمان اين مجموعه را يارى كنيم. به اعتقاد من على دايى  مربى اى است كه هميشه بر اساس توانايى ها و شايستگى ها به بازيكن فرصت مى دهد و با هيچ كس تعارف ندارد.
• پرسپوليس ۱۳ هفته در ليگ پيش  رو دارد و از سوى ديگر جام حذفى را. با اين تفاسير آينده را چطور پيش بينى مى كنى؟
– با وجود اينكه سپاهان صدرنشين است و با اختلاف، صدر را از آن خود كرده اما من معتقدم الان سرنوشت ما دست خودمان است. ما اگر بتوانيم در ۱۳ هفته باقيمانده ۱۳ پيروزى را به دست آوريم قهرمانى مان قطعى است چون حريفان ما هم امتياز از دست مى دهند، ضمن اينكه ما فرصت خوبى هم در جام حذفى داريم تا اگر در ليگ براى قهرمانى امتياز كم آورديم، در جام حذفى راه براى رسيدن به قهرمانى كوتاهتر شود. به هر حال من شخصاً به آينده پرسپوليس خوشبينم و معتقدم پرسپوليس اين توانايى و پتانسيل را دارد كه با على دايى به جام برسد. در فرصت باقيمانده چهره واقعى پرسپوليس را به همه نشان خواهيم داد.
• نوبتى هم باشد نوبت تيم ملى و نتايج اخير است كه نگرانى ها را در مورد تيم ملى افزايش داد. در اين مورد نظرى ندارى؟
– من ۲ بازى اخير تيم ملى (مقابل قطر و مالى) را نديدم و شايد درست نباشد در مورد اين مسأله صحبت كنم. ما همزمان با ۲ بازى اخير تيم ملى، تمرين داشتيم و فقط نتيجه را شنيديم. به هر حال حرف خاصى ندارم فقط مى گويم وقتى تيمى خوب كار نكند در نتيجه گيرى هم موفق نخواهد بود.
• اگر در مورد پرسپوليس حرف خاصى باقى مانده مى شنويم.
– صحبت ويژه من با هواداران است. از آنها مى خواهم همان طور كه تا امروز از ما حمايت كرده اند همچنان با صبر و حوصله دست از حمايت از پرسپوليس برندارند. با حمايت آنها، تلاش ما و كادرفنى مطمئن باشيد پرسپوليس بار ديگر به روزهاى اوج خود بازخواهد گشت.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)