مرجع خبری پرسپولیس : چند روز صبر کنید، دایی را قانع می کنیم

 

حضور محمد على يحيوى روى نيمكت پرسپوليس، با اعتراض هواداران و پيشسكوتان اين باشگاه رو به رو شد تا جايى كه بعضى از بازيكنان سابق پرسپوليس به ويژه دروازه بان ها تصميم گرفتند با حضور در باشگاه در اين ارتباط با حبيب كاشانى گفت و گو كنند تا شايد وى، على دايى را متقاعد به برگشتن از تصميم خود كند. البته اين برنامه بعد از گفت وگوى تلفنى كاشانى با چند تن از اين پيشكسوتان به تعويق افتاد. كاشانى از افرادى كه قصد حضور در باشگاه را داشتند، چند روزى فرصت خواست تا اين مسأله را به شكل مسالمت آميزى با سرمربى تيم حل و فصل كند.
 
pnnc: دایی به دنبال اجرای 3-3-4 در پرسپولیس
 

على دايى قصد دارد به وعده خود براى ارائه فوتبال تهاجمى عمل كند. على دايى در اين راستا به ۲ نكته توجه دارد. ارائه فوتبال روبه جلو كه ايجاد موقعيت هاى گلزنى بيشتر از نتايج آن باشد و باعث افزايش رضايتمندى هواداران  شود. همچنين پرسپوليس براى حمله كردن نسبت به دفاع كردن ابزار بيشترى در اختيار دارد؛ در نتيجه اين تدبير مى تواند راهكارى براى دور نگه داشتن حريفان از دروازه خودى شود.
 على دايى سيستم ۴ خطى را به كار نمى گيرد و سيستم غالب ۲-۴-۴ خواهد بود كه پرسپوليس اين اواخر به آن شكل بازى مى كرد البته وى قصد دارد اين سيستم را كم كم به ۳-۳-۴ تغيير دهد و احتمالاً اين سيستم در همه بازى هاى خانگى به غير از بازى دربى دنبال خواهد شد. على دايى در نيمه دوم بازى با صبا اين تفكر را دنبال كرد. در اين روش هنگام حمله ۲ مدافع كنارى به خط ميانى منتقل مى شود و يك نفر از خط ميانى به جمع مهاجمان ملحق مى شود. در بازى با صبا مهاجم نوك پرسپوليس در اين شيوه اشپيتيم آرفى بود و نوروزى و زارعى هم در مهاجمان سمت راست و چپ بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)