مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با اشاره به مسائل اخیر این باشگاه گفت: اگر جای کاشانی بودم وساطت می کردم که عابدزاده به این تیم بازگردد چون یحیوی گزینه مناسبی برای پرسپولیس نیست.

 

امیر عابدینی در هر تیمی که باشد و تیمش هر شرایطی که داشته باشد دنبال کردن نتایج و اتفاقات پرسپولیس و اظهارنظر در مورد آنها یکی از اولویت هایش است. عابدینی حضور علی دایی در راس کادر فنی پرسپولیس را مثبت ارزیابی می کند. مصاحبه کوتاه او را در زیر می خوانید:

*به نظر شما انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس در این مقطع کار درستی بود یا نه؟
–  نظر من به این انتخاب بسیار مثبت است و فکر میکنم کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس بهترین تصمیم را در رابطه با کادر فنی گرفت. البته در مورد این که آیا زمان این تغییر و تحول درست بوده یا نه فعلا نمی توانم اظهار نظر کنم و گذر زمان همه چیز را نشان خواهد داد. مدیران پرسپولیس بعد از این تصمیم درست باید از علی دایی حمایت کنند تا بتوانند به نتیجه برسند.

درخشش او و پرسپولیس همه خاطرات بد گذشته را پاک خواهد کرد.

*علی دایی هیچ گاه با هواداران پرسپولیس رابطه خوبی نداشته. آیا این مساله مشکلی برای این مربی و تیم بوجود نخواهد آورد؟
 – هوادار همیشه طرفدار تیمش بوده و هر کسی که بیاید و تیم محبوبش را به نتیجه برساند را دوست خواهد داشت حتی اگر آن شخص علی دایی باشد. این بهترین فرصت برای علی دایی است تا با نتیجه گرفتن در پرسپولیس بتواند به همه کدورت ها پایان دهد و به محبوبیتی که لیاقتش را دارد دست پیدا کن.

*به نظر شما تصمیم او در مورد جدایی عابدزاده و حضور یحیوی تصمیم درستی بود یا نه؟
 این تصمیمی است که علی دایی به عنوان سرمربی تیم گرفته و باید به آن احترام گذاشت اما من اگر به جای مدیریت باشگاه بودم وساطت می کردم تا عابدزاده بماند نه به این دلیل که یحیوی گزینه بدی است. یحیوی یکی از مربیان خوب دروازه بانی ماست و کارنامه خوبی دارد اما به هر حال او استقلالی است و این مسائل هنوز در فوتبال ما جا نیفتاده. اگر در آینده کوچکترین مشکلی بابت دروازه بانی پرسپولیس بوجود بیاید یحیوی اولین نفری است که ضرر خواهد کرد و بعد از آن هم علی دایی مورد مواخذه قرار می گیرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)