مرجع خبری پرسپولیس : مربی دروازه بان های سابق پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه باید دلایل برکناری من را توضیح دهند. با این حال همچنان آماده کمک به پرسپولیس هستم و حتی می توانم از طریق دوستانم به این تیم کمک مالی کنم.

 

احمدرضا عابدزاده افزود: آقاياني كه باعث جدايي من از پرسپوليس شدند بايد دليل اين كار را بگويند و اگر من مشكلي داشتم آنرا بازگو كنند من هيچگاه ادعايي در پرسپوليس نداشتم و به خاطر پول در اين تيم كار نمي كردم حتي حاضر بودم به تيم كمك مالي كنم و بعد از برد پاداش بازيكنان را بدهم من دوستان زيادي در بازار دارم كه آنها به خاطر من حاضر هستند هر كاري انجام دهند و مي توانم 4 ميليارد تومان به حساب باشگاه پول واريز كنم.

وي ادامه داد: اينگونه برخورد با من اصلا كار درستي نبود من سالها براي پرسپوليس زحمت كشيدم و در مشكلات نيز همراه اين تيم بودم.

احمدرضا عابدزاده كه به دليل كنار گذاشته شدن از این تیم بعد از حضور علي دايي به عنوان سرمربي در اين تيم بسيار ناراحت بود تصريح كرد: در جلسه اي كه با حبيب كاشاني سرپرست باشگاه داشتم از وي توضيحاتي درباره اين اقدام به منصفانه خواستم ولي پاسخي نشنيده ام.

 

من هميشه عاشق پرسپوليس هستم و تا ابد پرسپوليس مي مانم و هيچگاه از اين تيم جدا نمي شوم اما كاشاني و دايي از من خواستند در كنار اين تيم نباشم.

 

مربي سابق دروازه بان هاي پرسپولیس در پايان گفت: تيم پرسپوليس در هفته هاي اخير و نتايج قابل قبول كسب كرده بودم همه چيز سرجاي خودش قرار داشت و كرانچار شناخت خوبي نسبت به تيم پيدا كرده بود بهر حال اميدوارم تيم پرسپوليس در آينده موفق شود و هواداران را خوشحال كند زيرا من اين تيم را دوست دارم و شادي مردم شادي من است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)