مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من و ميثاق مثل دو تا برادر در كنار هم هستيم و زير نظر يحيوي به تمرينات‌مان ادامه مي‌دهيم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، عليرضا حقيقي در گفت و گو با سايت باشگاه در خصوص مسائل پیرامون این تیم صحبت هاي زير را مطرح كرد:

*وضعيت تيم را در اين اردو چطور ديدي؟

خدا را شكر همانطور كه ديديد تمرينات خوب و فشرده اي را پشت سر گذاشتيم. با توجه به وضعيت آب و هوايي كه در امارات وجود دارد روزي دو جلسه تمرين بدن هاي ما را شاداب تر كرد و ان شاالله با ادامه اين تمرينات در تهران به خوبي آماده انجام مسابقه برابر ذوب آهن مي شويم.

*مكان اردو و شرايط آن راضي كننده بود؟

فكر مي كنم بعد از تغيير و تحولات صورت گرفته براي آرامش و مرور كارهاي جديد بهترين راه حل برگزاري اين اردو بود تا همه با آرامش و در محيطي آرام به تمرينات بپردازيم. ضمن اينكه شرايط نامناسب جوي كه خبرش را شنيده ايم امكان دو جلسه تمرين روزانه در تهران را از ما مي گرفت.

*تو و ميثاق بايد براي دروازه بان فيكس شدن با هم رقابت داشته باشيد، آيا اين رقابت لطمه اي به رابطه شما مي زند؟

مشكل خاصي نيست، در حال حاضر ما مثل دو تا برادر در كنار هم هستيم و زير نظر آقاي يحيوي به تمرينات مان ادامه مي دهيم. رقابت داشتن طبيعي و انگيزه اصلي پيشرفت است. مطمئنا هر كدام درون دروازه باشيم براي موفقيت تيم تلاش مي كنيم و هركسي روي نيمكت باشد براي 11 بازيكن داخل زمين دعا مي كند. اميدوارم بتوانيم حداكثر امتيازات باقي مانده را به دست آوريم تا از شرمندگي هواداران درآييم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)