مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی سابق پرسپولیس گفت: صحبتی در خصوص مربیگری در پرسپولیس با من نشده اما اگر دایی بخواهد به عنوان یک دوست حاضرم به او کمک کنم.

 

سرمربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هيچ مذاكره‌اي با علي دايي براي قبول مربيگري تيم پرسپوليس انجام نداده ام، اما در صورت درخواست به عنوان يك دوست به او كمك خواهم كرد. افشين پيرواني افزود: دوستي من و دايي فراتر از فوتبال است و براي موفقيت تيم پرسپوليس هر كمكي كه از من درخواست شود براي اين تيم انجام خواهم داد.

وي در خصوص شايعات اخير مبني بر احتمال حضورش در كادر فني تيم پرسپوليس گفت: همانطور كه قبلا هم گفته ام، قصد دارم از اين پس به عنوان سرمربي به كار خود در فوتبال ادامه دهم. سرمربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس افزود: دايي يكي از بهترين مربيان ايران است و اميدوارم بتواند در تيم پرسپوليس موفقيت‌هاي خود را تكرار كند.

وي گفت: در حال حاضر تيم پرسپوليس در جدول مسابقات ليگ برتي شرايط خوبي ندارد و بزرگترين مشكل اين تيم در يارگيري ابتداي فصل بوده است.وي افزود: تيم پرسپوليس در بعضي از خطوط بازيكنان كليدي مورد نياز را ندارد و اميدوارم اين موضوع در آينده براي اين تيم مشكل ساز نشود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)