ترفند کاشانی برای کاهش فشارها

مرجع خبری پرسپولیس : گفته می شود سعیدلو از کاشانی خواسته با در نظر گرفتن یک سمت جدید برای مربی دروازه بان های سابق پرسپولیس، مانع از افزایش فشارها پیش از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان شود.

بركنارى احمدرضا عابدزاده از سمت مربى دروازه بان هاى پرسپوليس بازتاب هاى تندى را عليه باشگاه به ارمغان آورد. البته در يك برخورد غير احساسى بايد پذيرفت اين تصميم گيرى در جريان عادى فوتبال بوده و توهين يا كوچك كردنى در كار نبود و مسئوليت آن نيز متوجه سرمربى تيم است. در اين بين البته مطرح شدن نام يحيوى به عنوان يك مربى استقلالى به عنوان جايگزين شرايط را ملتهب كرد. اين روزها مسئولان باشگاه نيز اذعان دارند كه هواداران پرسپوليسى به طرق مختلف از تماسهاى تلفنى گرفته تا پيامهاى الكترونيك نسبت به اين مساله واكنش نشان داده اند. پيشكسوتان پرسپوليس چنين اقدامى را حتى سيلى به صورت خود تلقى كردند و همه اينها در حالى اتفاق مى افتد كه باشگاه اعلام مى كند احمدرضا عابدزاده از پرسپوليس جدا نمى شود. در اين ميان آنچه قابل تامل است، اينكه در مورد اعتراض ها بخش مهمى از اعتراض ها متوجه نوع برخورد با وى است كه بركنارى او از تيم نه در يك جلسه بلكه در داخل زمين صورت گرفت كه اصلاً جالب توجه نبود. در همين ارتباط خبر مى رسد كه حبيب كاشانى در بازگشت از دوبى در جلسه اى پذيراى عابدزاده خواهد بود تا او را براى پذيرفتن مسئوليت جديد در باشگاه متقاعد كند تا به اين ترتيب هم خود را از تيررس اعتراض هاى هواداران خارج كند و هم به نوعى به قائله خاتمه دهد.

 در اين ارتباط گفته مى شود على سعيدلو هم كه انتظار داشت كه با حضور دايى در پرسپوليس فضاى مثبت خارق العاده اى ايجاد شود، شوكه از شرايط پيش آمده ، چنين توصيه اى براى كاشانى داشته است و از وى خواسته قبل از اولين بازى و واكنش احتمالى روى سكوها مشكلات را حل و فصل كند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)