مرجع خبری پرسپولیس : تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تهران صبح امروز در زمین چمن مجموعه ورزشی شرکت واحد پیگیری شد.

 

تمرين سرخ پوشان پايتخت صبح امروز پس از بازگشت از اردوي امارات از ساعت 11 در زمين شركت واحد پيگيري شد. اين نخستين تمرين دايي با پرسپوليسي‌ها در اين زمين بود.

* بازيكنان ملي‌پوش به همراه كريم باقري، مجتبي زارع و مهدي شيري غايب بودند.

*رسايي، قائم مقام باشگاه پرسپوليس در تمرين امروز حاضر شد.

*دايي كه با گرمكن قرمز به تمرين آمده بود، در ابتدا حدود 5 دقيقه براي بازيكنان صحبت كرد. وي همچنين از حضور عكاسان در پشت دروازه‌ها خودداري كرد و از آنها خواست از كنار زمين عكس بگيرند.

*ميثم بائو كه با تاخير بر سر تمرين حاضر شده بود، با تذكر جدي دايي روبرو شد. وي همچنين به مسئول تداركات تيم براي كم بودن وسايل تمريني اعتراض كرد.

*بازيكنان در 30 دقيقه ابتداي تمرين زير نظر دايي حركات قدرتي انجام دادند و سرمربي پرسپوليس با سوت‌هاي خود آنها را راهنمايي كرد.

* شوخي بازيكنان در حين تمرين با يكديگر جالب توجه بود.

*دايي و عبدي صحبت‌هاي اختصاصي با يكديگر انجام دادند.

* بازيكنان پس از 30 دقيقه ابتدايي تمرين به 2 گروه سبز و سرمه‌اي تقسيم شدند و زير نظر دايي كار با توپ را انجام دادند.

*دايي در حين تمرين خطاب به بازيكنان گفت: توپ را بيشتر روي زمين حركت دهيد و تمرين و بازي هيچ فرقي با يكديگر ندارند. همان طور كه در تمرين هستيد در مسابقه ظاهر شويد.

*يحيوي پس از گذشت 30 دقيقه از تمرين به صورت اختصاصي و متفاوت از تمرينات عابدزاده با دروازه‌بان‌ها كار كرد و در پايان از عملكرد آنها ابراز رضايت كرد. علي دايي نيز براي لحظاتي تمرين دروازه‌بان‌ها را زير نظر گرفت.

* بازيكنان در مرحله سوم تمرين امروز در 2 گروه در نيمه زمين تمرينات خفظ توپ و پرسينگ را انجام دادند كه اين كار نيز با فريادهاي دايي همراه بود. در اين تمرين حسين عبدي كنار بازيكنان بازي كرد و يكي از آماده ترين‌ها بود. مرحله آخر تمرين نيز بازي فوتبال به صورت 5 به 5 و هندبالي بود.

*حدود 30 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند و با ديدن محمدعلي يحيوي، مربي دروازه‌بانان پرسپوليس عليه استقلال شعار دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)