مرجع خبری پرسپولیس : از اردوی پرسپولیس خبر می رسد کریم باقری به دلیل مصدومیت احتمالا تا پایان سال جاری قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

 

از اردوى پرسپوليس خبر مى رسد مصدوميت كريم باقرى كاپيتان اين تيم به گونه اى است كه تا پايان سال جارى نمى تواند پرسپوليس را در مسابقات ليگ همراهى كند. حتى شايعه شده باقرى تا پايان فصل ديگر براى پرسپوليس بازى نخواهد كرد اما ظاهرا موضوع بازى نكردن باقرى تا پايان سال توسط خودش مورد تأييد قرار گرفته و ساير بازيكنان تيم در جريان اين مسأله قرار گرفته اند. به نظر مى رسد باقرى قصد دارد با استراحت كامل به طور تمام و كمال از شر مصدوميت پيش آمده خلاص شود.

 

pnnc: بازیکنان پرسپولیس بدنبال پول

شنيديم در هنگام بازگشت پرسپوليس از دوبى بازيكنان تيم بازهم ازمسئولان باشگاه سراغ پول هايشان را گرفتند. ظاهرا رقم دريافتى آنها در نيم فصل بسيار كمتر از رقمى بود كه باشگاه بايد طبق قرار به آنها پرداخت مى كرد. البته مسئولان تيم هم به آنها قول داده اند حتما به محض رسيدن پول به حساب باشگاه باقيمانده طلب سرخپوشان به آنها پرداخت مى شود، كاشانى به بازيكنان اعلام كرده نگران هيچ چيز نباشند. حتما پولهاى بازيكنان تا پايان فصل به آنها پرداخت خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)