مرجع خبری پرسپولیس : عادل كلاه كج بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است در زمان كرانچار نتوانست به آنچه كه حقش است برسد و در تركيب ثابت قرار بگيرد. با توجه به تغييراتى كه در كادر مربيگرى اين تيم به وجود آمد با وى تماس گرفتيم تا از آخرين وضعيتش آگاه شويم. با ما همراه باشيد:

• اردوى امارات چطور بود؟
– خدا را شكر اردوى خيلى خوبى را پشت سر گذاشتيم و در ۲ نوبت صبح و عصر تمرينات منظم و به روزى را انجام داديم و با توجه به بازى هاى تداركاتى كه انجام داديم فكر مى كنم دايى به شناخت نسبى از بازيكنان رسيد و حالا هم با بازگشت به تهران، ادامه تمرينات خود را در تهران پيگيرى مى كنيم تا براى انجام بازى مقابل ذوب آهن آماده بشويم.

• تمرينات كرانچار و دايى چه تفاوت هايى با هم داشت؟
– من نمى توانم بگويم كرانچار بد بود. وى مربى خوبى بود و فقط كار مديريت تيم و نظم و انضباط از دستش در رفته بود اما آقاى دايى با ورودشان نظم و انضباط خاصى را در تمرينات ايجاد كرده است و تمرينات مدرن و برنامه  ريزى شده اى را براى ما برنامه ريزى كرده است.

• در زمان كرانچار به نيمكت نشينى اعتراض زيادى داشتى، فكر مى كنى بتوانى اعتماد دايى را جذب كنى؟
– من همان سعى و تلاشى را كه زمان كرانچار انجام مى دادم در زمان دايى هم انجام مى  دهم و اميدوارم كه به سبك  كارى وى شبيه باشم و بتوانم در تركيب ثابت قرار بگيرم و اگر در تركيب نبودم دلايل ضعف و در تركيب نبودن را به خودم بگويد تا آنها را رفع كنم اين طور نباشد كه هر بار از صحبت كردن طفره برود.

• بازى با ذوب آهن را چطور پيش بينى مى كنى؟
– ما در بازى رفت هم بازى خوبى را مقابل اين تيم به نمايش گذاشتيم و با توجه به اينكه در بازى برگشت از امتياز ميزبانى برخوردار هستيم و حمايت هوادارانمان را به همراه داريم اميدوارم كه بتوانيم ۳ امتياز بازى را بگيريم و جايگاه خود را بهبود ببخشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)