پاسخ پروین به سازمان در خصوص منع دخالت در مسائل فنی

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص دستور سازمان مبنی بر عدم دخالتش در مسائل فنی گفت: برای چای و شیرینی خوردن به پرسپولیس نخواهم آمد.

 

حضور على پروين در هيأت مديره پرسپوليس از طرف سازمان تربيت بدنى قطعى قلمداد مى شود، مگر اينكه پروين خود بخواهد مسائل را پيچيده كند. اين پيچيدگى از آن جهت ناشى مى شود كه وى هر ۲ پايش را در «يك لنگه كفش كند» كه او مرد جلسه نيست. آدمى نيست كه حرفى بزند و بعد بنشيند ببيند در اكثريت هست يا نه و اگر نبود حرفش به در و ديوار بخورد و بعد روى زمين بيفتد چنانكه برگ خشكيده و بى جان درختى روى زمين مى افتد و مردم روى آن گام مى گذارند.على پروين مى خواهد در بطن كار باشد. جايى باشد كه فكرش مشغول شود و با هوادار و روزنامه ها سرو كله بزند. او براى اينكه احساس كند در پرسپوليس زنده است، نياز دارد كه با بازيكن و مربى سرو كله بزند. خلاصه اينكه سر على پروين براى دعوا درد مى كند. دنبال شر و دردسر مى گردد. نمى تواند اتوكشيده زندگى كند. ۴ سال پيش را فراموش كرده است. فكر مى كند اگر كمى از آتش دور باشد شعله اش به پاچه شلوارش نمى گيرد اما نه آنقدر دور كه براى گرم شدن مجبور شود دستش را به سمت آتش دراز كند. على پروين مى خواهد در تصميم گيريهايى مثل انتخاب اعضاى كادر فنى و سرمربى تيم حضور داشته باشد و مسئول قضاوت درباره عملكرد وى باشد البته گفته مى شود على دايى پيش از اين در صحبت با سعيدلو هشدار داده است كه هيچ دخالتى حتى دخالت پروين را نمى پذيرد البته او اگر هم نمى گفت؛ در فكر سازمان چنين انديشه اى وجود ندارد.

 چند روز پيش هم يكى از نزديكان سعيدلو در جلسه اى به وى گفت كه فكر برخوردارى از اختيار عمل در حوزه تيم اصلى را از ذهن بيرون كند.على پروين يا بايد با اين تفكر كنار بيايد يا اينكه خود اعلام كند به هيأت مديره پرسپوليس نمى آيد البته قرار است او غير از عضويت هيات  مديره سمت ديگرى هم در باشگاه داشته باشد اما نه اينكه بتواند سرمربى انتخاب كند يا اينكه مستقيم اورابازخواست كند، به هر حال چانه زنى ها ادامه دارد و بايد ديد چه مى شود.آيا پروين با كمتر از آنچه مى خواهد راضى مى شود؟ او در جلسه اى كه با مجيد فرخزادى داشت نيز به او گفت كه اگر قرار باشد فقط براى چاى و شيرينى خوردن در پرسپوليس حضور داشته باشد، ترجيح مى دهد كه نيايد چون بهترين چاى و شيرينى در خانه خودش پيدا مى شود. فرخزادى البته تا حدى توانست وى را متقاعد كند كه حضور مستقيم در مسائل فنى امكان ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)