مرجع خبری پرسپولیس : در شرایطی که محافل خبری حضور سرپرست سابق تیم ملی در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس را به شدت تکذیب می‌کنند، ابراهیمی در این باره صبح امروز به یکی از سایت‌های خبری اعلام کرد:” قطعا اگر به من پیشنهاد شود بدون تردید سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس را خواهم پذیرفت!”

احمد ابراهیمی که به واسطه حضور داریوش مصطفوی در زمان دبیرکلی وی در فدراسیون فوتبال وارد عرصه فوتبال ایران شد پس از کنار رفتن مهدی مناجاتی از سمت سرپرستی تیم ملی به یک باره به عنوان سرپرست موقت تیم ملی معرفی شد تا ره صد ساله را به شکلی عجیب یک شبه طی کند.

ابراهیمی که به واسطه ارتباط تنگاتنگ با برخی مسوولان فدراسیون فوتبال به ویژه مهدی محمد نبی در صدد تحکیم جایگاه خود در کادر فنی تیم ملی بود با رایزنی‌های بسیار موفق شد با ورود علی دایی به کادر فنی تیم ملی همچنان به عنوان سرپرست باقی بماند.

وی که هیچ تخصصی در این زمینه نداشت بارها با تصمیمات و حرکت‌های خودسر خود باعث شد حواشی کاذب برای تیم ملی فوتبال به وجود آید.

وی باعث اختلاف بازیکنان سرشناس تیم ملی با علی دایی شد تا سرمربی تیم ملی قید حضور آنها در تیم ملی فوتبال را بزند، به عنوان مثال وی در اختلاف علی دایی با رحمان رضایی نقش ویژه‌ای را ایفا کرد و باعث شد سرمربی تیم ملی نام رحمان رضایی را از لیست تیم ملی خط بزند.

این مساله تنها حرکت ابراهیمی در آن مقطع نبود، چرا که برخی دیگر از بازیکنان تیم ملی در آن مقطع مدعی هستند وی به دلیل این که جایگاه خود را نزد سرمربی تیم ملی تحکیم بخشد، اخبار غیر واقعی را به دایی انتقال می‌داد تا جائیکه وی با رفتارهای خود و ارائه گزارش‌های غیر واقعی به دایی دایی و مهدی تاج زمینه خذف علی کریمی را به وجود آورد تا حاشیه‌های بسیاری بر اردوی تیم ملی حاکم شود.

با کنار گذاشتن دایی از کادر فنی تیم ملی وی هم از کار برکنار شد، اما همزمان با ورود مجدد دایی به عرصه فوتبال وی تلاش بی‌شائبه‌ای را به کار بست تا خود را به عنوان گزینه سرپرستی پرسپولیس معرفی کند.

منابع خبری در خصوص اخبار منتشر شده درباره وی و ادعای وی در خصوص آمادگی برای حضور در کادر فنی پرسپولیس می‌گویند:” باشگاه پرسپولیس و مدیریت آن هیچ تمایلی به حضور وی در کادر فنی پرسپولیس ندارند اما بر رغم این مساله وی هر از گاهی در مصاحبه‌های متعدد اعلام می‌کند که من گزینه سرپرستی باشگاه پرسپولیس هستم! در حالی که این ادعا یک دروغ بزرگ است.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)