مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز 12 هفته تا آخر لیگ باقی مانده و هیچ تیمی نمی تواند ادعا کند از حالا قهرمان شده. به قول معروف شاهنامه آخرش خوش است.

 

ابراهیم شکوری افزود:” هر چند پیروزی در برابر ذوب آهن امید ما را برای رسیدن به صدر جدول بیشتر می کرد اما هنوز هم چیزی عوض نشده است. ما در درجه اول به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم و در عین حال با تمام قدرت برای کسب جام قهرمانی لیگ نیز می جنگیم.”

وی تصریح کرد:” فراموش نکنید که ما در این بازی در برابر یکی از بهترین تیم های لیگ برتر به میدان رفتیم. ذوب آهن تیمی است که شاکله اصلی آن سالهاست دست نخورده و امسال هم بازی های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته و تیم دوم جدول است.”

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، افزود:” انگیزه فراوانی در تمام ارکان باشگاه برای کندن از رتبه سوم و صعود به صدر جدول وجود دارد. از علی دایی که همیشه با انگیزه ای زیاد به دنبال برنده بودن است تا بازیکنان و مدیریت باشگاه، همه در این مسیر قدم بر می داریم.”

شکوری با اشاره به بدشانسی های پرسپولیس و دریافت گل در دقایق پایانی در چند بازی اخیر، گفت:” هر چقدر استقلال با خوش شانسی در دقایق پایانی از شکست فرار می کند ما امتیازهای زیادی را در دقایق پایانی از دست داده ایم. با دعای هواداران انشاءالله نوار بدشانسی هایمان پاره می شود و آن را فراموش می کنیم و به نتایجی که شایسته آن هستیم دست پیدا می کنیم.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)