مرجع خبری پرسپولیس : مهدى شيرى هافبك پرسپوليس از بند مصدوميت رها شده و آماده بازى براى تيمش است. او معتقد است كه على دايى تأثير زيادى در پرسپوليس داشته و در بازيهاى آينده مشخص خواهد شد كه دايى در روند رو به جلوى تيم مؤثر بوده است. گفت وگوى ما با وى را در ادامه بخوانيد:

• در تمرينات تيم شركت مى كنى؟
– بله، مصدوميتم برطرف شده و در تمرينات شركت مى كنم و به بازى با شاهين بوشهر مى رسم.

• وضعيت پرسپوليس را چگونه ارزيابى مى كنى؟
– شرايط ما خوب است و تمرينات خوبى را انجام مى دهيم. از وقتى كه دايى آمده، انگيزه بچه ها بيشتر شده و شرايط بهترى پيدا كرده ايم. در اين بازى بهتر از قبل كار خواهيم كرد و خواسته هاى دايى را در زمين اجرا مى كنيم تا پرسپوليس ايده آل را به نمايش بگذاريم.

 

• بازى با شاهين بوشهر را چطور پيش بينى مى كنى؟
– شاهين تيم خوبى است و با كادر فنى خوبى كه دارد، كار راحتى نخواهيم داشت. من با آقاى ياورى كار كرده ام و مى دانم كه هميشه مقابل استقلال و پرسپوليس به تيمش انگيزه و روحيه مى دهد اما اگر مى خواهيد در كورس بمانيم، بايد شاهين بوشهر را ببريم كه انشاء الله اين كار را مى كنيم.

• اما در خانه حريف رسيدن به اين هدف سخت نيست؟
– قطعاً كار سختى است. آنها در تهران از ما امتياز گرفتند اما با گرفتن ۳ امتياز اين بازى بايد جبران بازى دور رفت را بكنيم. با حرفها و آناليز دايى از نقاط ضعفشان استفاده مى كنيم و شاهين را مى بريم.

• با هواداران بوشهرى چكار مى كنيد؟
-شاهين بوشهر هواداران خوبى دارد و قطعاً در زمين و خارج از زمين كار سختى داريم اما با تمركز و آرامش بيشتر بايد كار فنى خوبى انجام دهيم و نتيجه بگيريم. هواداران بوشهرى براى تيمشان سنگ تمام مى گذارند كه كار ما را خيلى سخت مى كند.

• دايى در پرسپوليس تأثيرى داشته است؟
– بله، تأثير داشته است. شرايط روحى ، روانى تيم بهتر شده و تمرينات و انگيزه بچه ها خيلى تغيير كرده است.

• دايى پتانسيل موفقيت در پرسپوليس را دارد؟
– اين را گذشت زمان ثابت مى كند و قطعاً همين طور خواهد شد. از اين بازى مشخص مى شود كه تيم چه تغييرى كرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)