باید منتظر تصمیم کریمی بمانیم / تاکتیک های خاص خودم را دارم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: شايد اگر اول فصل خودم تيم را مي‌بستم از لحاظ تفكرات تاكتيكي و تكنيكي كارهاي ديگري انجام مي‌دادم، اما با اين تيم كنار آمدم و مشكلي نيست.

 

علي دايي اظهار داشت: هنوز پرسپوليس كامل را ندارم. چند بازيكن مصدوم هستند كه اگر به تركيب بازگردند، سيستم هجومي من در تيم جواب خواهد داد. سيستم هجومي خوب است، اما اگر بازيكن تمركز نداشته باشد اين سيستم جواب نمي‌دهد.
وي با اشاره به اينكه ساختار دفاعي تيم را تقويت خواهيم كرد؛ تصريح كرد: شايد اگر اول فصل خودم تيم را مي‌بستم از لحاظ تفكرات تاكتيكي و تكنيكي كارهاي ديگري انجام مي‌دادم، اما مسأله خاصي نيست و با آن كنار آمدم كه قبول كردم به پرسپوليس بيايم.
سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه آيا كريمي براي فصل آينده به جمع سرخپوشان اضافه مي‌شود يا خير؛ گفت:

 

در حال حاضر وقت اين صحبت‌ها نيست و بايد منتظر آخر فصل و منتظر تصميم كريمي باشيم. همچنين بايد ببينيم براي پرسپوليس چه اتفاقي مي افتد. در حال حاضر به دنبال اين هستيم كه تيم براي حضور در صدر جدول و گرفتن سهميه آسيا مشكلي نداشته باشد.
دايي تأيد كرد: براي حل مشكلات به پرسپوليس آمدم و تاكتيك‌هاي خاص خودم را دارم. درست است كه مهاجمان من در گلزني ناموفق هستند، اما بازيسازي در خط هافبك مهم‌تر از گلزني است. اگر يك هافبك، بازيساز خوبي باشد، مطمئن باشيد مهاجمان راحت‌تر گلزني مي‌كنند.
وي در در پاسخ به اين سؤال كه چرا باقري همچنان به فوتبال ادامه مي‌دهد، اما وي خداحافظي كرده است؛ گفت: شرايط من با كريم فرق دارد. مطمئنم اگر وي به بازي‌هاي آينده برسد به ما كمك خواهد كرد. هر بازيكني شرايط خاص خودش را دارد، اما من و باقري در كنار هم پرسپوليس را موفق خواهيم كرد.
دايي در مورد ديدار دربي اظهار داشت: در حال حاضر زود است به اين ديدار فكر كنيم. اين بازي شرايط خاص خود را دارد و ما با برنامه ويژه‌اي مقابل استقلال بازي خواهيم كرد. در حال حاضر ذهنمان معطوف به ديدار با شاهين و 3 امتياز اين ديدار است.
وي ادامه داد: اگر با شرايط خوب به استقبال ديدارهاي آينده برويم، مطمئن باشيد تيمي جديد را خواهيد ديد كه اين مورد بستگي به نتايجي دارد كه در آينده كسب خواهيم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)