پشت پرده حضور جادوگر در الاهلی امارات

مرجع خبری پرسپولیس : هر چند وى ملاقات هايى از اين دست را ديدار هاى دوستانه مى خواند اما شنيده مى شود صحبت هاى صورت گرفته در هفته گذشته از اين بابت بود كه بتوان براى قرار داد احتمالى كريمى با باشگاه اماراتى برنامه ريزى كرد.

 

حبيب كاشانى مصمم به باز گرداندن على كريمى به پرسپوليس در فصل آينده است. آنچه در اين در خواست بسيار تعيين كننده است، قول و قرارى است كه در ابتداى فصل گذاشته شد اما وجود مشكلات فى ما بين پرسپوليس و استيل آذين مانع از اين امر شد و على كريمى هم كه ديد حرف هاى ابتداى فصل فقط يك تعارف بوده است و او بايد تا آخر فصل در استيل آذين بماند، تصميم گرفت از شرايط قرار داد بهره گيرد و راهى فوتبال امارات شود. در اين ارتباط حرف و حديث ها بسيار بوده و تمام هم نشده است، چنانكه انتظار مى رود او امروز يا فردا راهى امارت شود اما آنچه اهميت ندارد، نه حضور احتمالى او در الاهلى بلكه، سرنوشت او با پرسپوليس است. حبيب كاشانى كه ديد نمى تواند روى حسين هدايتى حساب كند، در نهايت تصميم گرفت برنامه هاى خود را معطوف به فصل آينده كند. هفته گذشته ابوالفضل جلالى با پرسپوليسى ها ديدار كرد و مشخص شد، مسائل بيش از حرف و حديث است، هر چند وى ملاقات هايى از اين دست را ديدار هاى دوستانه مى خواند اما شنيده مى شود صحبت هاى صورت گرفته در هفته گذشته از اين بابت بود كه بتوان براى قرار داد احتمالى كريمى با باشگاه اماراتى برنامه ريزى كرد.

 چنانچه پرسپوليس مصمم به برگرداندن كريمى باشد، صحبت از اين بود كه كريمى براى پيش از نيم فصل قرار دادى با اماراتى ها را منعقد نكند يا اينكه شرايط به گونه اى باشد كه وى بتواند براى شروع فصل بعد جهت حضور در پرسپوليس اجازه تصميم گيرى داشته باشد. آنچه اين صحبت ها را اجتناب نا پذير مى كرد، حضور على دايى در پرسپوليس است. على دايى در مصاحبه هاى خود عنوان كرده بود كه با بازگشت كريمى مشكل ندارد اما باور اينكه آنها چند سال كشمكش كه در جام جهانى دامنگير ايران شد را كنار بگذارند، سخت است. به هر حال در اين ارتباط اطلاعات روشنى به بيرون درز نكرد، غير از اينكه يكى از مسئولان باشگاه با هيجان در اين ارتباط مى گويد: « مطمئن باشيد حاجى خودش كريمى را به پرسپوليس بر مى گرداند، مشكل با دايى را هم خودش حل مى كند. دايى كه روى حاجى را زمين نمى اندازد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)