مرجع خبری پرسپولیس : میثاق معمارزاده دیروز از هر توپی برای حریف یک گل ساخت تا بدترین عملکرد دو سال اخیر خود را در پرسپولیس به نمایش بگذارد.

 

حتماً يادتان هست على دايى بلافاصله پس از اينكه حكم سرمربيگرى اش در پرسپوليس را گرفت با گرفتن ايراد به دروازه بانان تيم، احمدرضا عابدزاده؛ مربى دروازه بانان تيم را كنار گذاشت. بگذريم از اينكه بحث اخراج عابدزاده از سمتش و جايگزين كردن محمد على يحيوى چقدر براى پرسپوليس حاشيه ساخت و هزينه دربرداشت اما آيا با اخراج عابدزاده و حضور يحيوى، دروازه بانان پرسپوليس بهتر شده اند؟! ما كه اين طور فكر نمى كنيم! اگر بهانه دايى از عابدزاده اين بود كه چرا دروازه بان تيمى مثل پرسپوليس از زاويه بسته گل مى خورد، حالا بايد گفت؛ دروازه بانان پرسپوليس به هيچ توپى و از هر زاويه اى كه ضربه زده شود نه نمى گويند! به هر حال تا جايى كه مى دانيم خروجى هرتغيير و تحولى بايد مثبت باشد نه منفى اما تغيير در پرسپوليس باعث بهبود وضعيت دروازه بانان كه نشد هيچ، بدتر هم شد. حالا ميثاق معمارزاده از هر توپى براى حريف گل مى سازد!

به هر حال اين تنها قسمتى از مشكل دروازه بانى بود كه مربوط به پرسپوليس مى شد اما در نگاهى كلى بايد گفت؛ قانون منع حضور دروازه بانان خارجى ليگ برتر به ضرر فوتبال ما تمام شد. درحال حاضر دروازه بانان ايرانى در بين بازيكنان بيشترين پول ها را مى گيرند و خيالشان هم راحت است هر طورى هم كه بازى كنند فصل بعد باشگاه ها روى سرشان حلوا حلوايشان مى كنند و بدون تيم نخواهند ماند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)