مرجع خبری پرسپولیس : دایی که به شدت از دست پرسپولیسی ها دلخور بود خطاب به آن ها گفت: فوتبال که بلد نیستید، دور زمین بدوید!

 

سرمربی پرسپولیس که باخت سنگینی برابر شاهین در بوشهر تجربه کرد ، معتقد است کار سختی دارد اما این تیم را از نو می سازد. دایی که با تغییرات اساسی در رفتارش دوباره همان ستاره دوست داشتنی فوتبال ایران شده است ، مطمئن است پرسپولیس را از نو می سازد و باید به این گفته اش ایمان داشت. به جرأت می‌توان گفت این تمرین از زمان آمدن دایی به پرسپولیس جدی‌ترین و سخت‌ترین تمرین سرخپوشان بود. دایی که به شدت از پرس نکردن بازیکنان و ایستادن ثابت در جریان بازی با شاهین بوشهر دلخور و ناراحت بود، قبل از شروع تمرین سر بازیکنان فریاد زد و گفت: «این چه فوتبالی است که شماها بازی می‌کنید؟ همین حالا می‌خواهید بازی کنم ببینید از همه شماها بهتر هستم.» اما این تازه اول کار بود و پس از دو دقیقه مجتبی زارع که باز هم در جریان این تمرین ساکن ایستاده بود باعث شد تا آمپر علی دایی بالا برود. یک دقیقه بعد هم آنقدر بازیکنان ضعیف کار کردند که دایی به حالت تنبیه آنها را سه مرتبه دور زمین چرخاند و گفت: «فوتبال بازی کردن که بلد نیستید، حداقل دور زمین بدوید.»

در ادامه این تمرین بازیکنان مجبور شدند با جدیت خاصی دستورات دایی را اجرا کنند که در یک صحنه محسن خلیلی به دور از چشم دایی اعتراض کرد: «48 ساعت بعد از بازی سنگین 90 دقیقه‌ای با شاهین که نباید این همه به ما فشار بیاید.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)