مرجع خبری پرسپولیس : تمرين امروز سرخپوشان از ساعت 11 در زمين شركت واحد آغاز شد.

 

تمرينات امروز با دويدن و انجام كارهاي كششي و استارت هاي كوتاه و بلند زير نظر دايي آغاز شد. سپس بازيكنان در گروه‌‌هاي 2 و 3 نفره به كار با توپ زير نظر عبدي مشغول شدند.

در مرحله پاياني بازيكنان به 2 تيم زرد و سرمه‌اي تقسيم شده و به فوتبال دستگرمي پرداختند كه در اين ديدار تيم سرمه‌اي كه تركيبي از بازيكنان ذخيره بود با 2 گل آرفي و شيري به پيروزي رسيد.
نكته جالب حضور كريم باقري، شيث رضايي، هوار محمد، جلال اكبري و حسين بادامكي در تركيب تيم اصلي بود. به نظر مي‌رسد پس از شكست سنگين مقابل شاهين، دايي قصد دارد با تغييراتي تيمش را مقابل راه‌آهن به ميدان بفرستد.

علي دايي با بازيكناني كه در تركيب اصلي بودند تك به تك به گفت و گوي ويژه پرداخت. تيم اصلي زير نظر دايي و تيم ذخيره‌ها نيز زير نظر عبدي بازي كردند.


در اين ديدار ميثم بائو تنها 5 دقيقه پاياني بازي كرد كه اين مورد ناراحتي شديد اين بازيكن را در پي داشت. او در نهايت با مصدوميت كار را به پايان رساند. بائو هنگامي كه بازي نمي‌كرد از پشت دروازه‌ با ناراحتي بازي را تماشا مي‌كرد.

*اقوام مهدي و مجتبي شيري با حضور در تمرين از نزديك به تماشاي تمرين پرداختند. حضور فرزند مهدي شيري هنگام تمرين نيز جالب توجه بود.

*دروازه‌بان‌ها 20 دقيقه پس از آغاز به تمرينات اختصاصي با يحيوي پرداختند.

*هواداران امروز اجازه حضور در تمرينات را پيدا نكردند. 50 هوادار از پشت ديوار به تماشاي تمرين پرداختند.

*منصوري به دليل مصدوميت در فوتبال دستگرمي بازي نكرد.

*علي دايي در تمرينات به شدت محمد پروين را تشويق كرد.

*كريم باقري بارها با فريادهايش بازيكنان را هدايت كرد.

*رسايي قائم مقام باشگاه در تمرينات حضور داشت.

*دايي در بخشي از تمرين انتقادهاي زيادي به مدافعان داشت. وي معتقد بود تمام توپ‌هاي ارسالي پشت سر مدافعان فرود آمده و آنها به اين موضوع بي‌توجه هستند.

*پس از برگزاري فوتبال دستگرمي، دايي دروازه‌بان‌ها را به محوطه 18 قدم برده و با آنها مشغول كار كردن شد. يحيوي نيز نظاره گر تمرينات دايي بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)