مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم آلبانیایی پرسپولیس دیروز در میان 18 بازیکن پرسپولیس هم نبود تا شایعات فراوانی در خصوص آینده اش منتشر شود.

 

آرفی زمان مربیگری زلاتکو کرانچار هم مورد اعتماد این مربی کروات قرار نداشت ولی اشپیتیم امیدوار بود که با تغییر کادر فنی شرایط برایش عوض شود. او پس از حضور علی دایی در پرسپولیس به ترکیب ثابت برگشت ولی نتوانست توقعات را برآورده کند. آرفی در تمرینات هفته گذشته هم نتوانست رضایت دایی را جلب کند و سرانجام از فهرست 18 نفره بیرون گذاشته شد تا حرف و حدیث‌های زیادی در مورد او شنیده شود.

بعد از بازی این شایعه مطرح شد که آرفی از تصمیم دایی به شدت ناراحت است و حتی به نشانه اعتراض اردوی سرخپوشان را ترک کرده است. وقتی در این خصوص قصد صحبت کردن با آرفی را داریم او تمایلی برای مصاحبه ندارد و اصرار می‌کند که هیچ جمله‌ای از زبان او نوشته نشود. آرفی در جملاتی کوتاه می‌گوید:

 «من نمی‌دانم این شایعات از کجا درست می‌شود. این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد که من هتل را ترک کردم و یا اینکه به تصمیم سرمربی اعتراض داشتم. من همراه تیم به ورزشگاه آزادی آمدم و از جایگاه بازی پرسپولیس را نگاه کردم.»

 

آرفی در پاسخ به این سئوال که آیا مشکلی داشتی که در فهرست 18نفره قرار نگرفتی، می‌گوید: «خیر من نه مشکلی داشتم و نه مصدوم بودم. این دستور کادر فنی بود.» او همچنین در پاسخ به این سئوال که چرا مقابل راه‌آهن بازی نکردی، به گفتن این جمله کوتاه بسنده می‌کند: «بروید از دایی بپرسید که چرا بازی نکردم.» آرفی همچنین در پاسخ به این سئوال که بازی با راه‌آهن را چطور دیدی، این جمله را به زبان آورد: «شما چرا مدام سئوال می‌کنید، من گفتم که نمی‌خواهم زیاد حرف بزنم!»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)