مرجع خبری پرسپولیس : به این ترتیب دایی بار دیگر فوتبال ایران را میان اخبار مهم سایت فیفا قرارداد و نشان داد هنوز اعتبار بین المللی بالایی دارد.

 

اين روزها فوتبال ايران روزهاى پر تب و تابى را سپرى مى كند. روزهاى پرالتهاب و داغ ليگ برتر، در حال سپرى شدن است. تيم هايى كه نتوانسته اند نتيجه خوبى را كسب نمايند به نوعى در تركيب تيم، كادرفنى و حتى در كادر مديريتى تغيير ايجاد مى كنند. مسئولان پرسپوليس كه نتايج خيلى خوبى را در نيم فصل اول كسب نكردند تصميم گرفتند تا يك شوك فنى به نيمكت خود وارد نمايند. آنها على دايى، يكى از اسطوره هاى فوتبال ايران را به عنوان مربى پرسپوليس انتخاب كردند تا از تجربيات اين مربى سرشناس بهره بگيرند. على دايى در بازى اول تنها يك تساوى و در بازى دوم باخت را تجربه كرد اما در بازى سوم توانست راه آهن شهر رى را در ورزشگاه آزادى با تك گل محسن خليلى مغلوب سازد. اين برد به حدى مهم بود كه سايت فيفا روز شنبه خبر برد پرسپوليس با مربيگرى على دايى را به عنوان يكى از خبرهاى خود انتخاب كرد و بر روى سايت خود قرار داد. اين سايت به برد پرسپوليس در هفته بيست و چهارم ليگ برتر اشاره كرد و افزود پرسپوليس اولين برد خود را بامربيگرى على دايى به دست آورد. اين سايت افزود:

 پرسپوليس با تك گل محسن خليلى دردقيقه پانزدهم بازى توانست پس از ۳ بازى با على دايى، برد در ليگ برتر را تجربه نمايند.اين سايت تنها به نتيجه پرسپوليس اكتفا نكرد و به برد ۲ بر صفر سپاهان مقابل ملوان كه با ۲ گل عماد محمدرضا به پيروزى رسيد، اشاره كرد.على دايى به نوعى باعث گرديد تا با بردى كه مقابل راه آهن به دست آورد فوتبال ايران را در صدر اخبار سايت فيفا قرار دهد و نشان دهد كه هنوز هم از اعتبار بالايى در فوتبال جهان برخوردار است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)