مرجع خبری پرسپولیس :  دعوتنامه رسمي فدراسيون فوتبال از سوي كميته سازمان ليگ آن به دو باشگاه استقلال و پرسپوليس ارسال شد. در متن اين دعوتنامه (بخوانيد احضاريه) آمده بود كه براي شركت در نشست فرهنگي داربي 14 بهمن در سازمان ليگ حضور بهم رسانيد.

 

 پيش از اين چنين نشست‌هايي چند روز پيش از داربي و در حد فاصل هفته ماقبل داربي آن برگزار مي‌شد. جالب اينكه اين بار اين نشست مشترك براي هماهنگي‌هاي لازم(!) حدود 9 روز زودتر برگزار خواهد شد تا … تا چه اتفاقي رخ بدهد؟ اينكه بازيكنان دو تيم چه لباسي مي‌پوشند و چه شعاري روي پيراهن‌شان بايد نقش ببندد و يا اينكه!!! آنچه در نگاهي گذرا به شش داربي گذشته استقلال – پرسپوليس به چشم مي‌آيد تساوي‌هاي خسته‌كننده اين دو تيم بوده وحالا هم به‌رغم رسيدن چنين دعوتنامه‌اي به دست مديران باشگاه بي‌شك مي‌توان اين احتمال را داد كه در اين نشست بيش از هر چيز به نمايندگان دو باشگاه بر اين موضوع تاكيد خواهد شد كه داربي تهران با كمترين التهاب، اضطراب، حساسيت و در كمال آرامش برگزار و به پايان برسد. طوري كه پس از به صدا درآمدن سوت داور وطني(!)

 قرمز و آبي خشنود و راضي به خانه‌هايشان برگردند و هيچ كس بابت باخت يا برد تيمش غم و شادي‌اش را با شيشه اتوبوس‌ها تقسيم نكند و به جاي آن آرام و بي‌سروصدا مسير خانه يا پارك سر محل‌شان را در پيش بگيرند و خلاصه اينكه چه اتفاقي مي‌تواند رخ بدهد كه همه اين خواسته‌ها يكجا برآورده شود مگر آنكه هر دو تيم، احتمالا، اتفاقا و برحسب نتايج غيرقابل پيش‌بيني يكمرتبه(!) به تساوي دست يابند. در اين صورت است كه همه از جمله مسوولان فدراسيون، سازمان، نيروي انتظامي، حراست ورزشگاه آزادي، شركت واحد اتوبوسراني و راهداري شهر بزرگ تهران بابت هفتمين تساوي ته دلشان قند آب مي‌شود. پس پيش به سوي يك تساوي ديگر در داربي ديگر.
لطفا از حالا به اطرافيانتان هم چنين وعده‌اي را بدهيد كه بي‌دليل پس از گل خوردن تيم‌شان يا برعكس احساساتي نشوند و بدانند كه در پايان داربي تهران كسي را دست خالي به خانه نمي‌فرستد.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)