مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا محمد مدافع تيم پرسپوليس معتقد است كه برد مقابل راه آهن براى آنها خيلى خوب بوده اما اين شروع كار بوده و شاگردان دايى بايد از سد پيكان هم بگذرند تا با روحيه اى خوب براى بازى با استقلال آماده شوند. گفت وگو با وى را بخوانيد:

 

• در مورد بازى با را ه آهن چه صحبتى دارى؟
– بازى خوبى بود. ما فرصت هاى خوبى به دست آورديم اما فقط به يك گل رسيديم. مهم در اين بازى براى ما پيروزى بود كه به آن رسيديم اما اگر با گل هاى بيشتر مى برديم بهتر بود چون مى توانستيم خاطره شكست سنگين مقابل شاهين بوشهر را پاك كنيم. خدا را شكر برديم تا تيم شرايط روحى بهترى پيدا كند.

• راه آهن چطور بود؟
– راه آهن تيم خوبى بود كه برديمش. آنها هم با توجه به شرايطى كه در جدول دارند در اين بازى نياز به برد داشتند اما تيم ما اجازه نزديك شدن به دروازه پرسپوليس را به آنها نداد.

 
• اين بازى حساسيتى براى خودت نداشت؟
– من روزهاى خوبى را در راه آهن داشتم و خاطرات خوبى با اين تيم دارم اما در حال حاضر بازيكن پرسپوليس هستم و براى موفقيت تيمم تلاش مى كنم. هيچ وقت روزهاى خوبى كه در راه آهن داشتم را فراموش نمى كنم اما الان بايد به فكر موفقيت پرسپوليس باشم.

 

• حضور هواداران شما را متعجب نكرد؟
– با توجه به شكست سنگينى كه مقابل شاهين بوشهر داشتيم، فكر نمى كرديم كه هواداران پرسپوليس بازهم ما را شرمنده كنند و با اين تعداد در استاديوم حاضر شوند اما آنها نشان دادند كه بزرگى پرسپوليس به خاطر وجود هوادارانش است و بازهم در كنار تيم بودند و از ما حمايت كردند. حضور آنها شوك بزرگى براى تيم بود و به ما انگيزه دادند كه با ۳ امتياز از زمين خارج شويم.

• اين حضور چه پيامى براى شما داشت؟
– مسئوليت ما سنگين تر شد چون حالا بيشتر شرمنده هواداران هستيم و بايد تلاش بيشترى كنيم تا محبت هاى آنها را جبران كنيم.

• در مورد بازى با پيكان چه صحبتى دارى؟
– بچه هاى تيم خيلى با روحيه و باانگيزه تمرين مى كنند و مصمم هستند كه در قزوين يك بازى خوب انجام دهيم و با ۳ امتياز به تهران برگرديم.

• بردن پيكان در قزوين كار راحتى نيست.
– بله اما از سد پيكان هم مى گذريم. ما روز سختى در قزوين داريم و چاره اى جز بردن پيكان نداريم. با اين برد و كسب ۳ امتياز براى بازى با استقلال آماده مى شويم.

• مى گويند بازى هاى قبل از دربى خيلى مهم است. واقعاً همين طور است؟
– بله، ما اگر در اين بازى پيروز شويم كه مى شويم، قطعاً با روحيه خيلى بالايى به مصاف استقلال خواهيم رفت به همين دليل بازى با پيكان اهميت زيادى براى ما دارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)