مرجع خبری پرسپولیس : مهدى شيرى كم كم به تركيب اصلى پرسپوليس نزديك مى شود. او معتقد است كه بردن پيكان در قزوين كار سختى است اما پرسپوليس براى آماده شدن در بازى دربى بايد اين تيم را شكست دهد.

 

• از نيمكت نشينى ناراحت نيستى؟
– هر بازيكنى از نيمكت نشينى ناراحت مى شود اما بايد نهايت تلاشم را بكنم تا نظر كادر فنى را جلب كنم. تمام سعى خود را مى كنم و در نهايت بازى به من هم مى رسد.

• با توجه به شكست سنگين مقابل شاهين بوشهر، استقبال تماشاگران در بازى با راه آهن عجيب نبود؟
– اين لطف هواداران را مى رساند. قطعاً آنها مى دانستند كه تيم ما باانگيزه تر شده و منتظر كسب نتيجه خوب از پرسپوليس بودند ما يك بر صفر برديم و ۳ امتياز را گرفتيم. اگر غير از اين مى شد و هواداران كمى به استقبال بازى مى آمدند جاى سوال داشت چون محبت هواداران نسبت به پرسپوليس هميشه زياد است.

 

• حضور تماشاگران چه پيامى براى تيم داشت؟
– بازيكنان را به خود آورد و روحيه مضاعفى به تيم داد. تنها پيام آنها؛ انگيزه اى بود كه به بازيكنان دادند و حاصل آن كسب ۳ امتياز بود. بايد مقابل پيكان هم نتيجه بگيريم تا در دربى ۷۰،۶۰ درصد استاديوم را در اختيار بگيريم.

• يعنى فقط ۳۰ درصد استاديوم در دربى به استقلال مى رسد؟
– با توجه به اينكه ما ميزبان هستيم، تماشاگران ما اگر اراده كنند، مى توانيم ۷۰،۶۰ درصد استاديوم را در اختيار بگيريم.

• بازى با پيكان را چطور پيش بينى مى كنى؟
– ما آماده بازى با پيكان هستيم. بازى سختى است. پيكان چند هفته است كه نتيجه مطلوبى نگرفته و در اين بازى براى كسب امتياز مى آيد. اميدوارم بازى زيبايى شود. ما براى3 امتياز مى رويم تا براى دربى آماده شويم.

• به كسب سهميه آسيايى اميدوار هستيد؟
– قطعاً و با نتايجى كه خواهيم گرفت، بايد سهميه آسيايى را بگيريم. هدفمان حضور در جمع تيم هاى بالاى جدول است تا جزو ۳ تيم بالاى جدول باشيم. ضمن اينكه جام حذفى هم قطعاً مال پرسپوليس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)