مرجع خبری پرسپولیس : در شرايطى كه پرسپوليس در جدول در رتبه چهارم ايستاده هنوز نيم نگاهى به رتبه هاى بالاتر دارد و اميدوار است با تداوم روند رو به رشد خود حداكثر امتيازات ممكن را در بازى هاى بعدى به دست آورده و جايگاه خود را در جدول رده بندى ترقى دهد.  همين مساله بهانه اى بود كه سراغ بادامكى برويم و از او در مورد شرايط فعلى و آينده تيم سؤال كنيم. با ما همراه باشيد:

 

• برد پرسپوليس مقابل راه آهن چندان قابل اطمينان نبود و هر لحظه احتمال دريافت گل تساوى حس مى شد.

– نظر من با نظر شما فرق مى كند. به نظر من راه آهن نتوانست فشار چندان زيادى به ما وارد كند. تنها يك بار خطر جدى روى دروازه ما ايجاد شد كه آن هم روى اشتباه خودمان بود. گل نيمه اول ما تا حدود بسيار زيادى خيالمان را راحت كرد. در نيمه دوم هم در شروع كار چند فرصت داشتيم تا برترى مان را پررنگ كنيم اما مقدارى استرس داشتيم كه باعث شد در زدن ضربات دقت نكنيم. به هرحال مهم۳ امتياز بود كه خوشبختانه آن را گرفتيم. 

  

 
•  از پستى كه در بازى با راه آهن در آن بازى كردى راضى هستى؟
– هر چند حضور در هافبك دفاعى كمى سخت است اما براى من مهم اين است كه مربى از من چه بخواهد و بتوانم خواسته او را برآورده كنم.

 در آن بازى كادرفنى از من خواست در اين پست حاضر شوم. پستى كه بازى در آن اصلا به چشم نمى آيد اما براى من رضايت مربى و شرايط تيم مهم است و انتقادات را هم تا زمانى كه غرض ورزانه مطرح نشود، قبول دارم و از آن استقبال مى كنم. آقاى كارشناس يا گزارشگر يا حتى تماشاگرى كه از نحوه عملكرد من انتقاد مى كند اصلاً نمى داند مربى از من چه كارى را خواسته كه بعضى وقت ها انتقادهايشان رنگ و بوى غرض ورزى به خود مى گيرد اما براى من همين كافى است كه مربى از عملكردم راضى باشد و وقتى تيم با حضور من در پست  هافبك دفاعى بدون گل خورده زمين را ترك مى كند عملكردم براى خودم و هواداران رضايت بخش و قابل قبول است.

• پس اين طور كه پيداست پرسپوليس در ادامه كار بيشتر به كسب نتايج دلخواه فكر مى كند تا زيبا بازى كردن.
– طبيعى است كه اين طورى باشد. در فوتبال به زيبا بازى كردن امتياز نمى دهند. در شرايط فعلى با توجه به شرايط موجود و وضعيت و جايگاهمان در جدول رده بندى در وهله اول بايد به اين فكر كنيم كه نبايد امتيازات باقى مانده را از دست بدهيم. البته پرسپوليس با وجود هوادارانش بايد زيبا و تماشاگر پسند هم بازى كند اما كسب امتياز در وهله اول اهميت و توجه ماست.

•بهترين نتيجه يعنى قهرمانى. هنوز هم به قهرمانى اميدوارى؟
– تمام فكر و ذكر ما كسب سهميه آسيايى است كه با توجه به شرايطمان در جدول و فاصله امتيازات تيم هاى بالانشين رسيدن به آن غيرممكن نيست. در مورد قهرمانى هم بايد بگويم سخت و دور از دسترس است اما هنوز هم نيم نگاهى به آن داريم و اميدواريم با استفاده از لغزش حريفان و كسب پيروزى هاى متوالى تا لحظه اى كه شانس رسيدن به قهرمانى داريم، تلاش كنيم. نااميدى بين پرسپوليسى ها معنا ندارد.

• پرسپوليس اين روزها مثل اوايل فصل بازى به بازى تغييرات زيادى در تركيب دارد. اين مساله را چطور مى بينى؟
– به اعتقاد من دليل اصلى تغييرات اخير (از زمان حضور على دايى تا امروز) محرومان و مصدومانمان بوده اند وگرنه با توجه به شناخت خوبى كه على دايى از فوتبال ايران و بچه هاى تيم دارد رسيدن به يك تركيب ثابت و ايده آل براى ايشان مشكل نيست. ضمن اينكه هر مربى اى دوست دارد يك تركيب ايده آل و البته ثابت را به ميدان بفرستد اما محرومان و مصدومان دليل اصلى اين موضوع بودند كه خوشبختانه كم كم اين مساله هم برطرف شد. هم مصدوميت بازيكنانمان به طور كامل برطرف شده و هم اينكه محرومانمان رسيده اند.

• بازى با پيكان در پيش است، ديدارى كه با توجه به اينكه بازى ماقبل دربى است براى پرسپوليسى ها
به  خصوص ۲ اخطاره ها كمى حساس است.

– درست است كه هر بازيكنى دوست دارد در دربى حضور داشته باشد و اين بازى مهم و حساس را از دست ندهد اما بچه هاى ما به خصوص نفرات ۲اخطاره حواسشان جمع است كه نه به خاطر دربى اين بازى را از دست بدهند و نه اين بازى را فداى دربى كنند. ما با حداكثر توان و نيرويى كه داريم به مصاف پيكان مى رويم تا اين تيم را شكست دهيم و با روحيه خوب به مصاف استقلال برويم. نبايد فراموش كنيم كه پيروزى مقابل پيكان و بالا رفتن روحيه ما و هوادارانمان مى تواند يكى از فاكتورهاى مهم براى پيروزى در دربى باشد.

• و پيش بينى ات از نتيجه بازى با پيكان چيست؟

شخصاً به نتيجه اين بازى خوشبين هستم و فكر مى كنم پرسپوليس برنده اين ديدار باشد تا با روحيه خوبى به بازى با استقلال فكر كنيم. به نتيجه اى جز پيروزى هم فكر نمى كنيم. البته پيكان با وجود فرازو نشيب هاى زيادى كه در اين فصل دارد يكى از تيم هاى خوب ليگ به شمار مى رود. ما بازى رفت را به اين تيم واگذار كرديم و بايد انتقام آن شكست خانگى  را بگيريم.

•شرايط فعلى پرسپوليس را چطور ارزيابى مى كنى؟
-اوضاعمان قبل از بازى با راه آهن چندان خوب نبود. شكست مقابل شاهين و نتيجه غيرقابل باور اين ديدار كمى شرايط را برايمان سخت كرده بود. فشار و انتقاد زيادى روى تيم بود اما با بردى كه مقابل راه آهن كسب كرديم باعث شد اوضاعمان تا حدودى به شرايط عادى بازگردد و روحيه و اعتماد به نفسى كه در ما به حداقل رسيده بود به حالت عادى برگردد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)