مرجع خبری پرسپولیس : براى اطلاع از آخرين وضعيت پرسپوليس به سراغ مجتبى شيرى رفتيم و گفت وگويى با وى ترتيب داديم كه در پى مى آيد:

• از آخرين وضعيت و شرايط فعلى پرسپوليس برايمان صحبت مى كنى؟
– خدا را شكر همه چيز خوب است. البته تا قبل از برد راه آهن اوضاع چندان مساعد نبود و همه ما از لحاظ روحى با مشكل روبرو شده بوديم اما بردى كه مقابل راه آهن به دست آورديم اين شرايط را عوض كرد. در حال حاضر هم تيم با روحيه و باانگيزه مشغول تمرين و آماده سازى است تا بتوانيم با توان و قدرت كامل به مصاف پيكان برويم و در اين ديدار هم دست پر از ميدان خارج شويم.

• معمولاً پرسپوليس – استقلال در ديدارهاى ماقبل دربى به نوعى احتياط را چاشنى كار خود مى كنند. اين مسأله برايتان مشكل ساز نمى شود؟
– براى ما هر بازى ارزش خودش را دارد. در بازى با پيكان هم كسب هر ۳ امتياز، هم براى ما و هم براى كادر فنى هدف اول است كه دنبال مى كنيم تا بتوانيم با استفاده از تلاش خودمان و لغزش احتمالى حريفان بالاى جدولى، جايگاهمان را در جدول رده بندى بهبود بخشيم.

 به جز اين مسأله اگر بتوانيم در اين بازى با كسب هر ۳ امتياز زمين را ترك كنيم در آستانه دربى تيم به لحاظ روحى و روانى در شرايط ايده آل ترى قرار مى گيرد. درست است كه دربى و نتيجه اش براى ما و هواداران مهم است اما بايد حرفه اى فكر كنيم و براى هر ديدارى كه پيش رو داريم برنامه و حساب ويژه اى داشته باشيم. الان فكر كردن به بازى با استقلال درست نيست چون اين مسأله باعث مى شود تمركزمان را براى بازى با پيكان از دست بدهيم.

 

• موضوعى كه باعث نگرانى هواداران پرسپوليس شده، ليست بلند بالاى ۲ اخطاره ها در پرسپوليس است كه اگر اين نفرات در بازى با پيكان اشتباه كرده و كارت بگيرند بازى استقلال را از دست مى دهند. در اين مورد صحبت مى كنى؟
– جاى هيچ نگرانى نيست. اولاً همه اين نفرات كه اتفاقاً خود من هم جزو آنها هستم، حواسمان جمع است كه كارت نگيريم تا دربى را از دست ندهيم. ضمن اينكه همان طور كه گفتم اگر ادعاى حرفه اى بودن داريم نبايد به خاطر اين مسائل خللى در كارمان وارد شود. ما نفرات خوب و آماده اى داريم كه حواسشان هم جمع است كه ۳ اخطاره نشوند. اتفاقاً پارسال هم شرايط در مورد من اين طور بود. در آستانه دربى ۲ اخطاره بودم اما بازى قبل از دربى را به ميدان رفتم .جالب است بدانيد تا آخر فصل هم بازى كردم و مشكلى برايم پيش نيامد.

• برگرديم به بازى پيكان. پرسپوليس در بازى رفت در تهران به اين تيم باخت و در برگشت در حالى به مصاف اين تيم مى رود كه اوضاع اين تيم به لحاظ كسب نتيجه دلخواه در چند بازى اخير چندان مساعد نيست.
– پيكان تيم خوب و پرمهره اى است كه اتفاقاً در نيم فصل اول در برهه اى از زمان هم فوق العاده كار كرد اما در نيم فصل دوم با افت مواجه شد. ما نه در مورد پيكان بلكه در مورد تمام حريفانمان كارى به اين نداريم كه اوضاعش مساعد است يا نه، تيم بالانشين است يا قعرنشين. ما براى هر بازى تدارك و استراتژى خودمان را داريم و مطمئن باشيد تمام سعى خود را به كار مى گيريم تا دست پر ميدان را ترك كنيم. ضمن اينكه همه تيم ها مقابل پرسپوليس از انگيزه ويژه اى بهره مى برند كه اين مسأله كار ما را مقابل همه حريفانمان سخت مى كند. با تمام اين صحبت ها ما براى كسب هر ۳ امتياز اين بازى برنامه داريم و با وجود اينكه بازى سختى را پيش رويمان مى بينيم مصمم هستيم با پيروزى در قزوين، هم انتقام بازى رفت را از حريفانمان بگيريم و هم اينكه در آستانه رويارويى مقابل استقلال روحيه مان را بالا ببريم.

• يكى، دو هفته است كه كمتر از قبل فرصت حضور در ميدان را به دست مى آورى. در اين مورد صحبتى ندارى؟
– اين موضوع به نظر مستقيم كادرفنى بازمى گردد. در حال حاضر مشكل خاصى ندارم. هم از نظر بدنى آماده ام و هم اينكه از جهت روحى و روانى در شرايط ايده آلى قرار دارم و اينكه در اين ۲ بازى كمتر بازى كرده ام نظر كادرفنى است كه به آن احترام مى گذارم و اين مسأله انگيزه ام را كاهش نمى دهد. تلاش مى كنم هر وقت كادرفنى به من احساس نياز كرد و به من فرصت بازى داد بتوانم مهره مثمرثمرى براى تيم باشم و نقش مؤثرى در موفقيت پرسپوليس داشته باشم.

• اگر صحبت خاصى باقى مانده مى شنويم؟
– همه ما مصمم هستيم تا برخى از اشتباهاتى كه در بازى هاى قبلى داشته ايم جبران كنيم و به بهترين جايگاه در جدول رده بندى دست پيدا كنيم. شايد با توجه به امتيازات و فاصله مان تا صدر كارمان كمى سخت باشد اما تا زمانى كه اميد براى رسيدن به صدر جدول باشد دست از تلاش برنمى داريم. اگر به قهرمانى هم نرسيديم تلاشمان اين است كه سهميه آسيايى را كسب كنيم و بهترين جايگاه ممكن را در جدول به دست آوريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)