مرجع خبری پرسپولیس : دو باشگاه ترکیه ای و قطری از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته اند شرایطی برای تماشای دربی پایتخت از نزدیک برای مدیران این باشگاه ها فراهم شود.

 

بين پرسپوليس و باشگاه ترابوزان تركيه و الريان قطر از مدتى قبل مذاكراتى آغاز شده است، مبنى براينكه همكارى هايى شكل بگيرد. در راستاى همين مذاكرات خبر دار شديم ۲ باشگاه تركيه اى و قطرى با توجه به شهرتى كه دربى تهران دارد ابراز تمايل كرده اند كه شرايطى فراهم شود تا سران و مديران باشگاه ها، براى تماشاى مصاف پرسپوليس و استقلال در تهران باشند و بازى را از نزديك ببينند. باشگاه پرسپوليس هنوز به اين در خواست پاسخ نداده و در حال بررسى شرايط است. از مشكلات پيش رو پرسپوليس اين است كه باشگاه ها در عمل در بازى هايى كه ميزبان هستند دست بازى ندارند. مثلاً معلوم نيست كه سهميه پرسپوليس از جايگاه سران و ويژه در آن روز چقدر خواهد بود. موضوع ديگرى هم كه بايد بررسى شود، اين است كه آيا چنين اتفاقى با توجه به اخبار و شايعاتى كه به راه خواهد افتاد، روى مسائل روانى تيم چه تأثيرى مى گذارد. به هر حال در فوتبال ايران پيش آمده كه يك اقدام مثبت، اثرات معكوسى بر جاى گذاشته است.

مثلاًدر همين مورد ممكن است، حضور مديران ۲ باشگاه خارجى با ايجاد اين شبهه كه آنها براى جذب بازيكنان برجسته اين ديدار تلاش خواهند كرد، روى عملكرد فنى بازيكنان تأثير گذارد، در حاليكه چنين سفرى براى اهداف ديگرى صورت مى گيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)