مرجع خبری پرسپولیس : خارج شدن این حرف از دهان مصطفوی که گفته بود قطبی دی کارمو را به پرسپولیس قالب کرده است واکنش او را به همراه داشت.

 

در خبرها آمده بود که دی‌کارمو در کشورش پرنده‌فروش شده است، همین خبر کافی بود تا داغ داریوش مصطفوی هم تازه شود. او در گفت‌وگویی اختصاصی گفت: «اصرار آقای قطبی باعث شد که این دی‌کارموی پرنده فروش به تیم ما قالب شود و …» حرف‌های مصطفوی بازتاب فراوانی در میان جامعه فوتبال داشت؛ یکی از افرادی که نسبت به مصاحبه مدیرعامل پیشین پرسپولیس واکنش تندی نشان داد سرمربی تیم‌ملی بود.
قطبی که در هلند مشغول استراحت و رسیدگی به امور شخصی‌اش است بعد از آن که مصاحبه مصطفوی را می‌خواند حسابی شاکی می‌شود و با مصطفوی تماس می‌گیرد و ضمن گلایه به مصطفوی می‌گوید: «اصلاً انتظار نداشتم شما علیه من چنین حرف‌هایی بزنید! آخر من چه تقصیری دارم که شما مرا مقصر اصلی جلوه داده‌اید؟»
مصطفوی نیز در پاسخ می‌گوید: من یکی از مدیران باتجربه فوتبال کشور بودم کسی که سال‌ها در فدراسیون خدمات ویژه‌ای انجام دادم و تیم تحت مدیریتم را به جام‌جهانی بردم اما عملکرد ضعیف تیم پرسپولیس باعث شد که مدیریتم در باشگاه زیر سؤال برود»

مصطفوی در ادامه درباره دی‌کارمو به قطبی می‌گوید: «من همان روز اول به شما گفتم اگر قرار است بازیکن خارجی جذب کنید حتماً بازیکنی در حد و اندازه‌‌های پرسپولیس جذب کنید اما متأسفانه شما گفتید مارکو او را می‌شناسد و دی‌کارمو همان کسی است که مشکل ما را حل می‌کند و …» خلاصه گلایه‌های افشین قطبی و مصطفوی در خاتمه ختم به خیر شد و مصطفوی نیز قول داد که انتقادات قطبی را دیگر در رسانه‌ها مطرح نکند و فقط به خودش بگوید.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)