مرجع خبری پرسپولیس : سوال اساسى اين است كه آيا على سعيد لو واقعاً قصد دارد جماعتى را در پرسپوليس به كار بگمارد يا اينكه تحت فشار هايى براى اجراى اين برنامه قرار دارد؟ يعنى اگر او چنين خواسته اى داشت نمى توانست بعد از ۵ ماه آن را به سرانجام برساند؟

 

 يعنى اگر او چنين قصدى داشت، نبايد به حبيب كاشانى مى گفت و نظر او را براى يك نشست مشترك مى پرسيد؟ از مدتها قبل كه گفته مى شود كاشانى در پايان جلسه اى با سعيد لو از وى خواست كه از او نخواهد با هدايتى كه بيرون «دفتر» منتظر بود، ديدار و گفت وگو كند، گويا اين مسأله براى وى تمام شد اما شايد فشار ها باعث مى شود كه او نسبت به خواسته ديگران روى خوش نشان بدهد اما چرا وارد عمل نمى شود؟ آيا به اين دليل نيست كه ترجيح مى دهد كه شرايط كنونى را ادامه دهد؟ شايد هم اين اخبار درست باشد كه در جلسه با هدايتى و فرخزادى به آنها گفته شده است كه در جلسه اى با كاشانى مشكلات بين خود را حل كنند؟ شايد هم چنين سخنى رد و بدل شده باشد اما اينكه سعيد لو حل مشكل را به خود آنها موكول مى كند، چه معنايى دارد؟ تا جايى كه مى دانيم حبيب كاشانى در صحبت هايش با سعيدلو هم تأكيد كرده بود كه اصرارى بر ماندن ندارد و هر زمان كه سازمان اراده كند، تيم را تحويل مى دهد، چنانچه اول هم با واسطه گرى بعضى دوستان مشترك دردسر هاى سرپرستى موقت در اين مجموعه را پذيرفت اما نمى توان انتظار داشت كه او براى اين همكارى كه آن را به صلاح منافع پرسپوليس مى داند مجاب شود، آن هم با مجموعه اى از اتفاقات كه طى روز هاى اخير روى داده است.

 وقتى پرسپوليسى ها مى گويند يك تيم متحول تهرانى، در آستانه دربى سراغ بازيكنان آنها آمده است، مشخص است كه درباره كدام باشگاه صحبت مى شود. آيا در چنين شرايطى احتمال شكل گيرى اين همكارى وجود دارد؟ به هر حال كاشانى از آن دست مديران است كه تحت فشار، سر سخت تر عمل مى كند. البته اين در حالى است كه روز چهارشنبه قرار است اين همكارى شكل بگيرد و به عنوان سورپرايز رو شود اما حالا به نظر مى رسد اصلاً چنين برنامه اى در كار نباشد. حداقل اينكه مجموعه اتفاقات روز هاى اخير، جو را به سمت آرامش پيش نمى برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)