هوار به خط هافبک پرسپولیس اعتماد به نفس می دهد

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان پرسپولیس خودشان باشند برنده دربی خواهند شد. اینکه می گویند پرسپولیس تماشاگرانش را در تمرین راه نمی دهد که لیست لو نرود را اصلا قبول ندارم زیرا ما با تماشاگرانمان تمرین می کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان پرسپولیس خودشان باشند برنده دربی خواهند شد. اینکه می گویند پرسپولیس تماشاگرانش را در  تمرین راه نمی دهد که لیست لو نرود را اصلا قبول ندارم زیرا ما با تماشاگرانمان تمرین می کنیم.

 علی دایی اظهارداشت: بازیکنان پرسپولیس تاکتیک پذیر هستند و هواداران اگر می خواهند تیم محبوبشان در این بازی موفق شود، باید صبور باشند.

دایی در مورد حضور خودش در پرسپولیس اذعان داشت: من سعی کردم در مدتی که به پرسپولیس آمدم آرامش را در تیم حکمفرما کنم بازیکنان ما صبور هستند، بنابراین می توانند خودشان را با تاکتیک های ما وفق بدهند.

وی در مورد استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و ما به این تیم احترام می گذاریم امیدوارم این دیدار تساوی نداشته باشد.

 

 

دایی ادامه داد: اینکه می گویند استقلال قوی تر از پرسپولیس است را اصلا قبول ندارم چه بسا شده در برهه ای یکی از این 2 تیم ضعیف تر بودند اما برنده دربی شدند.

سرمربی پرسپولیس در مورد وسلی و حضور وی در دربی اظهارداشت: بعید می دانم وسلی به دربی برسد اما اگر از لحاظ فیزیکی مشکلی نداشته باشد. در بازیهای آینده شانس حضور در میدان را خواهد یافت در مورد هوار ملا محمد هم باید بگویم که وی بازیکن خوب و با نقاط مثبت بسیاری است و ما به این بازیکن قول داده ایم که اگر در دربی گلزنی کند یا موفق به ارسال پاس گل شود 10 درصد جریمه اش را کسر خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هوار محمد بازیکنی است که به خط هافبک ما اعتماد به نفس می دهد البته همه بازیکنان پرسپولیس وزنه بزرگی برای ما محسوب می شوند و من به این بازیکنان اعتقاد خاصی دارم.

سرمربی پرسپولیس در مورد صعود این تیم در جدول رده بندی در صورت پیروزی در این دیدار گفت: اگر موفق به شکست استقلال شویم سومی ما در جدول قطعی می شود و بعد از آن برای مقام دومی خواهیم جنگید.

دایی ادامه داد: من هیچ وقت برای دربی شعار ندادم و نمی دهم و همیشه عمل می کنم اما این بازی برای ما 6 امتیاز دارد و اگر ما ببریم دل هوادارانمان را بدست خواهیم آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)