مرجع خبری پرسپولیس : عادل كلاه كج هافك پرسپوليس طى گفت وگويى به اظهار نظر در مورد ديدار تيمش مقابل استقلال پرداخت با ما همراه باشيد:

 

 •در ابتدا بگو چرا خودت را تا بعد از دربى ممنوع المصاحبه كردى؟
– بعد از شرايط روحى بدى كه كرانچار برايم به وجود آورده بود، نمى توانستم با هيچ رسانه اى مصاحبه كنم. خاطرات بدى از كرانچار در ذهن من باقى ماند.

•يعنى كرانچار تا اين حد با روحيه تو بازى كرد؟
همان طور كه شما هم در جريان هستيد با شرايطى كه صبا برايم به وجود آورد كار انتقالم به پرسپوليس خيلى سخت انجام شد اما با آن شرايط صبح ها به پادگان مى رفتم و عصرها به تمرينات مى آمدم. با آزار و اذيت صبا براى صدور كارت پايان خدمتم از لحاظ روحى و روانى شرايط خوبى نداشتم اما كرانچار مرا به ميدان مى فرستاد اما وقتى كه شرايط روحى من مطلوب شد كرانچار مرا نيمكت نشين كرد.

 

 

 

 من حتى به خودش هم گفته بودم كه تو با نيمكت نشينى مرا خراب مى كنى اما وى فقط حرف خودش را مى زد و همين مورد باعث شد تا من بى دليل نيمكت نشين شوم.

 

•و بعد على دايى جانشين كرانچار شد و تو بازيكن فيكس دايى شدى؟
– باور كنيد از زمانى كه دايى سرمربى پرسپوليس شده تيم از لحاظ نظم و انضباط و تاكتيك تيمى شكل گرفته و ارنج تيم مشخص است.

•يعنى مى خواهى بگويى كسى به كرانچار خط مى داد؟
– كسى اطراف كرانچار نبود كه بخواهد به او خط بدهد اما اگر هم كسى مى خواست به او خط بدهد دستيارش توميسلاو بود كه فقط با او بود. باور كنيد من يك نفر نفهميدم اين ۲ نفر چه زمانى خوشحال هستند و چه زمانى عصبانى و اخمو مى شوند بازيكنان جرأت نداشتند با آنها حرف بزنند اما على دايى با نظمى كه به تيم داده ما مى دانيم كه ۴ هفته ديگر تمريناتمان چه ساعتى برگزار مى شود. از ليست دايى فقط ،۳ ۴ بازيكن تغيير كردند همچنين تاكتيك و سيستم تيم شناخته شده و ما به راحتى يكديگر را در زمين پيدا مى كنيم كه نتيجه اش را در دربى ديديد.

•از دربى بگو. فكر مى كردى نتيجه اين بازى به نفع پرسپوليس تمام شود؟
– باور كنيد مطمئن بودم كه نتيجه اين دربى به نفع ما تمام مى شود ما از دقيقه اول تاكتيك استقلال را
مى دانستيم آنها فقط ۱۰ دقيقه ابتدايى خوب كار كردند همچنين ما مى دانستيم كه آنها توپ را سانتر مى كنند و در محوطه جريمه با شلوغ كارى به گل مى رسند بنابراين آنها را خلع سلاح كرديم. اگر بخواهيم عادلانه قضاوت كنيم اگر گل سيدصالحى در آن دقيقه گل مى شد شايد شرايط نتيجه بازى طور ديگرى رقم مى خورد.

•در يك صحنه وقتى كريم باقرى گل دوم را به ثمر رساند چندين بار به سرت كوبيدى!
– اگر در آن لحظه توپ زير پاى من بود حتما شوت مى زدم بنابراين وقتى توپ به باقرى رسيد ۳ بار در دلم گرفتم بزن و در آن لحظه كريم باقرى توپ را شوت زد و گل زيبايى را به ثمر رساند. اگر به سرم زدم دست خودم نبود. اتفاقا بعد از سوت پايان بازى كنترل حركاتم را نداشتم حتى به سمت يكى از هواداران پرسپوليس رفتم و پرچم اين تيم را گرفتم و به دور زمين دويدم و فرياد كشيدم. پيروزى شيرينى بود. انگار كه با تيم ملى قهرمان جهان شديم. حتى خودم از تلويزيون ديدم كه به سرم مى كوبم.

•خيلى ها منتظر بودند كه اين دربى هم با نتيجه تساوى تمام شود؟
– صد در صد. خيلى ها هم ته دلشان دوست داشتند كه دربى مساوى شود اما با شناختى كه از خودمان و على دايى داشتيم مى دانستيم كه برنده اين دربى ما هستيم.

•در مورد درگيرى شيث رضايى و حقيقى چه نظرى دارى؟
– من بازيكنم و نمى توانم در اين مورد اظهارنظر كنم.

•تاريخ نشان داده كه استقلال و پرسپوليس هميشه بعد از دربى بازى بعديشان را واگذار كردند فكر مى كنى چنين اتفاقى براى پرسپوليس بيفتد؟
– ما بايد دربى را به فراموشى بسپاريم. اين درست كه از نتيجه دربى خوشحاليم اما بايد هدفمان را به بازيهاى بعدى پرسپوليس بگذاريم. الان جايگاه پرسپوليس سوم جدول است براى تيمى كه اين همه هوادار دارد چنين جايگاهى خوب نيست.

•شايد اگر دايى از ابتدا سرمربى پرسپوليس بود اين تيم حالا اينجاى جدول نبود؟
– صد درصد. من علت ناكامى هاى گذشته پرسپوليس را فقط كرانچار مى دانم و اينكه مى گويند مديريت قبلى در ناكامى هاى پرسپوليس نقش داشت را اصلا قبول ندارم زيرا در حال حاضر بازيكنان همان بازيكنان مديريت قبلى هستند اما شما ببينيد از زمانى كه دايى به تيم ملحق شده ما چه نتايج درخشانى گرفتيم.

•به كسب سهميه آسيا اميدوارتر شديد؟
– ما از اين به بعد به قهرمانى در ليگ فكر مى كنيم. در كسب سهميه آسيا شك نكنيد اما با تزلزل سپاهان مى توانيم قهرمان امسال هم شويم.

•خيلى اميدوارانه فكر مى كنى؟
– جذابيت فوتبال به همين است و هيچ چيز اين ورزش قابل پيش بينى نيست.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)