مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال پرسپوليس در حساسترين بازى خود در نيم فصل دوم رقابتهاى ليگ، دربى ۶۸ را با برد پشت سر گذاشت، آن هم در ديدارى كه مسائل حاشيه اى فراوانى در آن بوجود آمد. سپهر حيدرى مدافع تيم پرسپوليس عقيده دارد درگيرى هاى بوجود آمده در اين بازى ناشى از حساسيت بالاى اين ديدار بوده است.

•از عملكرد خودت در دربى راضى بودى؟
– من به شخصه نمى توانم در مورد عملكرد خودم نظر بدهم. اين مربيان تيم هستند كه بايد از من راضى باشند. در صحنه گل ، من و شيث سر خورديم و تمركز خود را از دست داديم. به غير از آن فكر نمى كنم استقلال صاحب موقعيت خطرناكى شده باشد. در كل تيم ما سرتر بود و توانست بازى را به سود خود تمام كند. ما موقعيت هاى زيادى داشتيم و حتى در يك صحنه مدافعين استقلال توپ را از دهانه دروازه بيرون كشيدند. با اين حساب تيم ما تيم برتر ميدان بود.

• در نيمه دوم حقيقى و شيث با يكديگر درگير شدند. نظرتان در اين مورد چيست؟
– درگيرى خاصى نبود فقط حساسيت بازى باعث شده بود تا بازيكنان ما استرس زيادى پيدا كنند. در آن صحنه هم عليرضا و شيث درگيرى نداشتند و فقط بلند بلند با يكديگر حرف مى زد.

• اگر دعوايى نبود چرا كريم باقرى به شيث ضربه زد؟
– من اين صحنه را نديدم چرا كه پشتم به آنها بود اما در نهايت كريم باقرى بزرگتر تيم است و هر كارى كه انجام داد براى آرام كردن جو بازى بود.

• بازى با تيم ايرانجوان راچطور پيش بينى مى كنيد؟
– خدا را شكر با بردى كه در اين بازى بدست آورديم از لحاظ روحى و روانى خيلى بالا رفتيم اما بايد اين برد را فراموش كنيم و با تمركز خود را براى بازى با تيم ايرانجوان بگذاريم. ما بايد يكى از اين ۲ جام را بدست بياوريم. هنوز براى قهرمانى ليگ فرصت داريم اما نبايد جام حذفى را ناديده بگيريم و از همين اولين بازى بايد استارت قهرمانى در اين جام را بزنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)