امسال حتما یک جام می گیریم

مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدى مربى پرسپوليس معتقد است كه تيمش در دربى ۶۸ تهران شايستگى پيروزى مقابل حريف سنتى اش را داشته چرا كه فرصت هاى آنها بهتر و بيشتر از استقلال بوده است، او در پايان بازى و با ديدن اشك هواداران حريف ناراحت شده است. گفت وگو با وى را بخوانيد:

 

• دربى ۶۸ چطور بود؟
– بازى خوبى بود. همانطور كه قبل از بازى هم گفته بودم، بچه ها خوب تمرين كرده بودند و آمادگى لازم را داشتند. استقلال خوب شروع كرد اما نتوانست ادامه دهد. در ۱۵ دقيقه اول آنها خوب كار كردند اما كم كم افت كردند. بعد از ۲۰ دقيقه اول بازى، ما بهتر بوديم.

• نظر شما در مورد درگيرى شيث و حقيقى چيست؟
– من فكر مى كنم جاى هيچگونه عذر و بهانه اى نيست. اين اتفاقات در تيم هاى بزرگ نبايد بيفتد چون نگاههاى زيادى به اين تيم است و بچه هاى ما بايد مى دانستند در چه بازى بزرگى هستند اما كنترل خودشان را از دست دادند كه به خاطر جوانى آنها بود. اميدوارم اين مسائل تكرار نشود.

•در مورد جريمه كميته انضباطى فدراسيون فوتبال براى اين ۲ بازيكن چه نظرى داريد؟
– آنها كار خودشان را مى كنند اما مطمئناً جاى اعتراض هست. نبايد بازيكنان مان را از دست بدهيم هر چند كه جايگزين خوب براى آنها داريم. ما كميته انضباطى منسجمى در باشگاه داريم و به اين موضوع رسيدگى مى كردند اما كميته انضباطى فدراسيون به خاطر مسائل اجتماعى به اين موضوع رسيدگى كرد كه مى توانست اينقدر سختگيرانه نباشد.

• دخالت كريم باقرى در آن صحنه را چطور ارزيابى مى كنيد؟
– آن لحظه همه زير فشار و استرس هستند و همه مى خواهند به نفع تيمشان كار كنند اما كنترل خودشان را از دست دادند. آن صحنه درگيرى نبود و بيشتر بحث و مشاجره بود. كاپيتان هم براى همين است و مسئول ترين آدم در زمين است و كريم مى توانست زودتر به آن صحنه برسد.

• شايسته پيروزى در دربى بوديد؟
– بله، مطمئناً، استقلال تيم خوب و بزرگى است و خيلى برايم قابل احترام است. آنها هم موقعيت داشتند اما موقعيت هاى ما خيلى بهتر و بيشتر بود.

• اين هفته در جام حذفى بازى داريد. چه برنامه اى براى رويارويى با ايرانجوان داريد؟
– در هر صورت بچه هاى ما الان روحيه خوبى دارند و مى خواهند نتيجه اى كه با شاهين بوشهر اتفاق افتاد را پاك كنند و نتيجه خوبى بگيرند. امسال حتماً بايد يك جام بگيريم.

• پرسپوليس خاطره بدى از بوشهر دارد. اين مساله به تيم استرس وارد نمى كند؟
– اتفاقاً انگيزه بچه ها به مراتب بالاتر است. بچه ها مى خواهند آن شرايط را عوض كنند و به همين دليل انگيزه بچه ها چند برابر بيشتر است و با انسجام بيشتر، يك بازى خوب انجام داده و با پيروزى زمين را ترك خواهند كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)