مرجع خبری پرسپولیس : نظم و انضباط حرف اول را در تیم من می زند و هر کسی که بخواهد قوانین و مقررات را رعایت نکند، به طور حتم با وی برخورد می شود.»آب پاکی را روی دست همه می ریزد و دوست دارد دیسیپلین خاص خودش را حفظ کند. دایی و تیمش امروز در بوشهر و در جام حذفی بازی دارند.

*یک تجربه دیگر در بوشهر. پرسپولیس خاطره خوبی از بازی کردن در این شهر ندارد؟

چرا این طور فکر می کنید. بازی با شاهین به خاطره ها پیوسته است. من این را بار ها گفته ام. مثل بازی با استقلال که در همان رختکن فراموشش کردیم. می خواهم بگویم دیگر در جو و شرایط آن دیدار نیستیم و به آن نتیجه هم فکر نخواهیم کرد، چون لیگ فقط به یک بازی مقابل استقلال محدود نمی شود و راه طولانی و دشواری را پیش رو داریم.

*اما بوشهری ها پس از آن پیروزی خیال تحمیل کردن شکست دیگری به پرسپولیس را در سر دارند.

ما همگی یک تیم هستیم و با یکدیگر هدف بزرگی را دنبال می کنیم و آن هم موفقیت و قهرمانی در رقابت های پیش رو است. هیچ چیز دور از دسترس نیست چون انگیزه بالای بازیکنان و کادر فنی، پرسپولیس را در مسیری رو به جلو قرار داده است . با کمک خدا مطمئن هستم که موفق خواهیم بود.

*پس از دربی حاشیه های زیادی در پرسپولیس به وجود آمد درگیری ها و…
به هیچ وجه این طور نیست و این حاشیه ها فقط در حد شایعه است. درگیری های داخل زمین به فراموشی سپرده شده است. بازیکنان و مربیان با یکدیگر رابطه خوبی دارند و حمایت های باشگاه نیز خیال ما را راحت تر کرده است. همه اعضای تیم هر روز تمرین های خوبی را انجام می دهند.

 

*با این شرایط فکر می کنید بتوانید ایرانجوان بوشهر را شکست دهید؟
اهل پیش بینی کردن نیستم. اما برای قهرمان شدند در جام حذفی باید تمام تیم ها را شکست داد. دیدار با ایران جوان بوشهر قدم اول پرسپولیس در جام حذفی است، با تمام قوا به بوشهر رفته ام .می خواهم شکست قبلی در این شهر را جبران کنم، تا صد سال دیگر هم آن نتیجه پرسپولیس در بوشهر تکرار نخواهد شد و آن شکست فقط یک اتفاق بود، مقابل ایران جوان با قاطعیت سه امتیاز دیدار را از آن خود می کنیم. من جام حذفی را می خواهم. شک نکنید که پرسپولیس رقابت های جام حذفی را محکم و جدی دنبال خواهد کرد و بدنبال کسب سهمیه در رقابت های جام باشگاه های آسیا در سال آینده و همچنین کسب عنوان قهرمانی جام حذفی است.

*دیروز در هتل المپیک و در زمان برگزاری کلاس مربیگری شما، استیل آذینی ها هم آنجا بودند.بسیاری از خبرگزاری ها نوشتند که کریمی، نیکبخت و مهدوی کیا به سمت شما نیامدند.

حرفی در این مورد ندارم. یعنی حواسم به این نبود که چه کسانی در هتل رفت و آمد می کنند. من با بازیکنانی که نام بردید مشکلی ندارم و این را بارها اعلام کرده ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)