مرجع خبری پرسپولیس : محسن خلیلی، مهاجم پرسپولیس که محبوبیت خاصی بین طرفداران این تیم دارد روز یکشنبه 29 ساله شد. او خوشحال است از اینکه با رسیدن به این سن در تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس بازی می‌کند و امیدوار است که خاطرات خوبی را از خود برجای بگذارد.

 

* 29 ساله شدی، تبریک

ممنون. البته به دلیل ایام 28 صفر جشنی در کار نبود و قرار شد شب قبل از بازی با مقاومت سپاسی و در هتل جشن بگیریم. در ضمن از هوادارانی که در این دو، سه روز به من لطف داشتند و تولدم را به من تبریک گفتند تشکر می‌کنم. خوشحالم که در این سن در اوج فوتبالم هستم و برای پرسپولیس بازی می‌کنم. امیدوارم تا زمانی که در این تیم هستم گلزنی کنم تا هواداران شاد شوند.

 

*وضعیت پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

ما چند برد خوب داشتیم و بازیکنان نشان دادند که از لحاظ روحی و فنی تغییر کرده‌اند. چهار برد اخیر به نفع پرسپولیس شد و ما محکوم به برد هستیم تا در نهایت سهمیه آسیا را بگیریم.

 

*پرسپولیس با آمدن دایی چه تغییراتی کرده است؟

هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد و دایی هم با شیوه خاص خودش مربیگری می‌کند. او ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کرده و از لحاظ روانی خیلی خوب روی تیم کار می‌کند.

 

*دایی در تمرینات تندخو نیست؟

خیر. البته طبیعی است که وقتی بازیکنان خواسته‌های مربی را اجرا نکنند به طور حتم مسئول فنی تیم ناراحت می‌شود. دایی مثل یک برادر در کنار بازیکنان است.

 

*آیا پرسپولیس مثل دو سال پیش که از سپاهان عقب بود شانسی برای قهرمانی دارد؟

سپاهان از هر لحاظ تیم کاملی است و رسیدن به قهرمانی سخت است ولی در فوتبال غیرممکن وجود ندارد. ما منتظریم تا شاید سپاهان اسیر اتفاقات فوتبال شود و از لغزش آنها استفاده کنیم.

 

*ولی قبول داری که شانس شما نسبت به دو سال پیش کمتر است؟

بله ولی در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

 

*قضیه درگیری‌ات با باقری‌ها چیست؟

این خبر کذب است و نمی‌دانم از کجا در آمده. در تمرینات پرسپولیس بازیکنان بابت از دست دادن توپ تا موقعیت علیه هم غرولند می‌کنند و این طبیعی است. اسم این را نمی‌توان درگیری گذاشت. اگر قرار است داد زدن را درگیری قلمداد کرد پس بازیکنان پرسپولیس هر روز با هم درگیر می‌شوند!

 

*بازی با مقاومت را چطور می‌بینی؟

ما به دنبال سهمیه آسیا هستیم و باید در بین سه تیم اول قرار بگیریم به همین دلیل تحت هر شرایطی باید در شیراز برنده شویم فقط امیدوارم که زمین نامساعد ورزشگاه حافظیه مشکل‌ساز نشود. در ضمن باید بگویم که هدف اصلی‌مان قهرمانی در جام‌حذفی است و با چهار، پنج برد می‌توانیم به این مهم برسیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)