مرجع خبری پرسپولیس : اختلاف اصلي حبيب کاشاني با احمدرضا عابدزاده که اين روزها شکايت خود از باشگاه پرسپوليس را به کميته انضباطي برده است به مبلغ قرارداد اين مربي مربوط مي‌شود.

 

در حالي که نرخ دستمزد مربي دروازه‌بان‌ها در ليگ برتر ايران در خوش‌بينانه ترين حالت 10 تا 15 ميليون تومان براي يک فصل است عابدزاده بابت قرارداد دوساله‌اش با پرسپوليس 400 ميليون تومان دريافت خواهد کرد.، اين قرارداد در زمان مديريت داريوش مصطفوي منعقد شده است. حبيب کاشاني با اشاره به مبلغ قرارداد عابدزاده مي‌گويد:«قرارداد آقاي عابدزاده در زمان مديريت قبلي منعقد شده است و بنده دخالتي در آن نداشتم. در اين قرارداد که با دستمزد 400 ميليون تومان براي دو سال منعقد شده، آمده است ايشان به عنوان مربي در تمامي رده‌هاي سني با باشگاه پرسپوليس قرارداد دارند. بنابراين وقتي آقاي دايي بر اساس سليقه خود، از آقاي يحيوي براي مربي دروازه‌بان‌ها دعوت به همکاري کردند، ما از آقاي عابدزاده خواستيم بدون توجه به اين مساله و براساس قراردادشان با باشگاه ادامه همکاري بدهند. در قرارداد او آمده است ماهي دو ميليون تومان حق مسکن نيز بايد به ايشان پرداخت شود که مبلغي بالغ بر 40 ميليون تومان مي‌شود که در صورت ادامه همکاري براساس مفاد قرارداد، ما به تمامي اين تعهدات عمل خواهيم کرد.» داريوش مصطفوي تمايلي به صحبت کردن در اين خصوص ندارد و تنها در چند جمله کوتاه مي‌گويد:

«عابدزاده در زماني که بازيکن بود پول زيادي از فوتبال به‌دست نياورد و ما خواستيم با اين قرارداد بخشي از زحماتي که او براي پرسپوليس کشيد را جبران کرده باشيم.» اين در حالي‌ا‌ست که مبلغ قرارداد محمدعلي يحيوي با پرسپوليس تا پايان فصل بيش از سه ميليون تومان نيست.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)