مرجع خبری پرسپولیس : على دايى سرمربى پرسپوليس بعد از پيروزى تيمش مقابل ايرانجوان بوشهر در جام حذفى گفت: « هدفم؛ قهرمانى با پرسپوليس در آسيا است.» دايى همواره آرزو هاى بزرگى داشت و به همين دليل است كه تبديل به بازيكن بزرگى در سطح دنيا شد.

 

 او چهره ماندگارى در فوتبال ايران و آسياست وفوتبال ايران در دنيا را به نام او مى شناسند. اينكه على دايى در سمت يك مربى هم آرزو هاى بزرگى دارد، خيلى خوب است چرا كه اگر چنين نباشد، هرگز نمى تواند تبديل به مربى بزرگى شود اما لازم است به او يك هشدار هم در همين رابطه بدهيم. توجه على دايى را به اين نكته جلب مى كنيم كه وقتى حرف از قهرمانى در آسيا مى زند، خود به خود انتظارات اهالى فوتبال و به خصوص هواداران پرسپوليس را بالا مى برد و همين مسأله مى تواند براى او مشكلاتى را به همراه داشته باشد. شايد بهتر باشد براى روشن شدن مساله مثالى بزنيم تا قضيه هم براى دايى و هم براى خوانندگان كاملاً مشخص شود. افشين قطبى روزى كه هدايت تيم ملى را بر عهده گرفت، به ملت ايران قول داد كه تيم ملى را به جام جهانى ۲۰۱۰ آفريقاى جنوبى مى برد. اين جمله قطبى در آن روز ها توقعات مردم و فوتبالدوستان را به شدت بالا برد اما وقتى كه تيم ملى نتوانست به اين تورنمنت بزرگ و معتبر صعود كند، مردم به شدت سرخورده شدند و قطبى هم انتقادات زيادى را به جان خريد اما چه فايده اى كه ايشان بعد از تمديد قرار دادش با فدراسيون فوتبال باز هم قول داده كه با تيم ملى در جام ملت هاى آسيا قهرمان خواهد شد كه باز هم بايد منتظر عواقب اين حرفش باشد. على دايى به عنوان سرمربى پرسپوليس دوست دارد پيشرفت كند و به همين دليل حرف از آرزو هايش مى زند اما به او هشدار مى دهيم كه مراقب حرف هايش باشد.

 حرفهايى كه دايى امروز مى زند، فردا برايش عواقب خواهد داشت. بالابردن انتظارات مردم، بزرگ ترين مشكلى است كه دايى امروز با دست خودش براى خودش مى تراشد و فردا بايد جوابگوى انتظارات باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)