مرجع خبری پرسپولیس : احمدرضا عابدزاده ضمن حضور در فدراسیون فوتبال با مهدی تاج رئیس کمیته تیم های ملی دیدار و گفت وگو کرد. این درحالی است که او در روزهای اخیر برای گرفتن حق و حقوقش از باشگاه پرسپولیس، به شدت با حبیب کاشانی وارد چالش شده است.

 

عابدزاده در این باره می گوید: “بنده برای یک کار شخصی به فدراسیون فوتبال رفته بودم و دقایقی نیز با آقای تاج صحبت کردم و این ملاقات هیچ ارتباطی با تیم ملی نداشت·”عابدزاده درباره اینکه از او نیز به عنوان گزینه حضور در تیم ملی بزرگسالان به عنوان مربی دروازه بان ها یاد می شود ادامه می‌دهد:” من اهل بازار گرمی نیستم و نیازی هم به این کارها ندارم. در این باره نیز هیچکس با من صحبتی نکرده و ملاقات بنده با آقای تاج نیز ربطی به این موضوع نداشت و من امیدوارم هر کس که مربی دروازه بان های تیم ملی می شود در کار خود موفق باشد.”

عابدزاده درباره موضع گیری های اخیرش علیه مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت:”بدون دلیل علیه هیچکس صحبتی نمی کنم. مسوولان باشگاه در تلویزیون برخی مطالب غیرواقع درباره قرارداد من عنوان کرد که من هم جواب و توضیح دادم و اگر باز هم علیه من صحبت کنند جواب می دهم!”عابدزاده می گوید:” گفته اند قرارداد عابدزاده دوساله و 400 میلیون تومان بوده در حالی که اصلا اینطور نیست. درباره اجاره منزل من نیز مطالبی عنوان شده در حالی که این موضوع مربوط به سال گذشته است نه امسال.”

عابدزاده در پایان تاکید می‌کند” پیگیری برای دریافت حق و حقوق خودم را ضمن حفظ احترام تیم پرسپولیس کار غلطی نمی دانم و توصیه می کنم کسی دنبال این نباشد که برای من شایعه سازی کند. من امیدوارم تیم پرسپولیس در جام حذفی به مقام قهرمانی دست یافته و در لیگ نیز بهترین نتایج را بگیرد اما علاقه به پرسپولیس سر جای خودش و پیگیری دریافت حق و حقوقم نیز سر جای خود.”

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)