مرجع خبری پرسپولیس : تمرين پرسپوليس از ساعت 11 امروز در زمين شركت واحد آغاز شد و ساعت 12:30 به پايان رسيد.

علي دايي پيش از شروع تمرين چند دقيقه براي بازيكنان صحبت كرد و برنامه‌هاي تمرين امروز را براي بازيكنان تشريح كرد.

دويدن، تمرينات كششي، نرمشي و سرعتي، حفظ توپ و پرسينگ از جمله تمرينات امروز سرخ پوشان بود.

بازيكنان اصلي از ابتداي تمرين با پوشيدن كاورهاي زرد از ساير بازيكنان جدا شدند.

عليرضا حقيقي كه در 3 روز گذشته به علت سرماخوردگي موفق به حضور در تمرينات گروهي نشده بود، به صورت اختصاصي تمرين كرد و بعد از يك ساعت محل تمرين را ترك كرد.

فريادهاي دايي بر سر بازيكنان به خصوص مهاجمان و تذكر به آنها براي دقت در زدن ضربات آخر نيز از نكات جالب توجه تمرين بود.

پس از تمرينات گروهي بازيكنان در قالب دو تيم زرد و مشكي فوتبال دستگرمي بازي كردند. اين بازي با توصيه‌هاي دايي به بازيكنان خط مياني براي دقت در ارسال پاس براي مهاجمان از ميانه ميدان همراه بود. دو تيم با نتيجه مساوي 3 بر 3 به كار خود پايان دادند.

در جريان بازي فوتبال دستگرمي بيني نبي‌الله باقري‌ها دچار آسيب ديدگي شد. دكتر زرينه پزشك پرسپوليس پس از معاينه بيني باقري‌ها و متوقف نشدن خونريزي، احتمال داد بيني اين بازيكن دچار شكستگي شده باشد، اما اظهار نظر قطعي در اين باره را به انجام معاينات دقيق موكول كرد.

محمد پروين با حضور در كنار زمين تمرين نكرد و از كنار زمين تنها نظاره‌گر تمرينات بازيكنان بود. پروين مصدوم است، اما هنوز ميزان دقيق مصدوميت اين بازيكن مشخص نشده است.

حضور 10 ليدر و 10 هوادار در تمرين امروز سرخ‌پوشان از نكات جالب توجه بود. ليدرها و تماشاگران به شدت به تشويق دايي و بازيكنان پرداختند.

محمود خوردبين با تأخير در تمرين امروز حاضر شد.

كاروان پرسپوليس فردا عازم شيراز مي‌شود. پرسپوليس ساعت 14:30 جمعه، 30 بهمن‌ماه، در چارچوب هفته بيست‌وهفتم ليگ برتر به مصاف مقاومت شهيد سپاسي شيراز مي‌رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)