مرجع خبری پرسپولیس بعد از چهارمين برد پياپى پرسپوليس در ليگ برتر مقابل مقاومت سپاسى شيراز، با سپهر حيدرى مدافع تيم سرخپوش پايتخت تماس گرفتيم و از وى سؤالاتى در خصوص اين ديدار پرسيديم. با ما همراه باشيد:

 

• گفته بوديد ديدار با مقاومت سخت خواهد بود. از چه نظر؟
– بله، همان طور كه قبل از بازى گفته بودم، اين ديدار بسيار سخت بود اولاً زمين ورزشگاه و نامساعد بودن آن در روند و كيفيت بازى هر ۲ تيم تأثير داشت و باعث شد نتوانيم بازى خوبى از خود ارائه دهيم و درثانى تاكتيك مقاومت در مقابل ما اين بود كه فقط از همان اول به توپ بلند ضربه مى زدند و همين كار آنها در كيفيت بازى ما هم بى تأثير نبود. هر چند كه مقاومت بازيكنان قابل و خوبى دارد، در نيمه اول هم همان طور كه شاهد بوديم خيلى خوب بازى كردند اما خط دفاع ما هم باهوش بود و توانستيم جلوى اين تيم به بهترين شكل ظاهر شويم. در نتيجه هم با نتيجه مطلوب از اين تيم گذشتيم.

• با اين برد در ليگ برتر چهارمين پيروزى پياپى پرسپوليس رقم خورد البته يك پيروزى هم در جام حذفى داشتيد حالا با اين نتايج از استقلال پيشى گرفتيد؟
– كسانى كه در پرسپوليس و استقلال بازى مى كنند مطمئناً تمام هدفشان رسيدن به بالاى جدول است كه ما هم مستثنى از اين موضوع نيستيم و تا آخرين لحظه هم به خاطر هواداران خود تلاش مى كنيم كه به لطف خدا و تشويق هواداران خود صدر جدول را از آن خود ميكنيم.

• با اين اوصاف پس قهرمانى دور از دسترس نيست؟
– راستش خيلى سخت است چون سپاهان خيلى خوب نتيجه مى گيرد و البته ذوب آهن هم همين طور. ما هم بايد تمام سعى و تلاش خود را به كار بگيريم، در ديدارهاى آتى خود هم هيچ امتيازى را از دست ندهيم تابه اين مقام برسيم.

•كما اينكه آقاى مهابادى هم گفته بودند كه دايى با پرسپوليس كار خاصى نكرده تا به ۴ پيروزى رسيده است؟
-خوب البته آقاى مهابادى نظر خودشان را گفتند. ايشان سابقاً بازيكن خوب و در حال حاضر هم مربى خيلى خوبى هستند اما دايى هم شخصيت بزرگ و ملى دارد، فكر مى كنم عملكرد خوب دايى باعث نتيجه گرفتن پرسپوليس شده است و بس. دايى با تمرينات به روز خود باعث بالا رفتن انگيزه و روحيه در همه اعضاى تيم شده است كه اين مسائل در نتيجه گرفتن پرسپوليس بى تأثير
نبوده است.

• از خودتان بگوييد از عملكردتان در اين ديدار راضى بوديد؟
– بله. خدا را شكر ما همه باهم هماهنگ بوديم، هرچند كه فشار زيادى روى تك تك ما بود اما توانستيم بازى خوبى از خود ارائه دهيم. اميدوارم كه توانسته باشيم رضايت كادر فنى را كسب كنيم.

• بازى بعدى را چطور مى بينيد؟
– راستش ما يك بازى در جام حذفى مقابل آلومينيوم هرمزگان و همچنين در بازى هاى ليگ با فولاد داريم كه در همه اين ديدارها فقط به حمايت هواداران خود نياز داريم كه انشاءالله بتوانيم به نتايج مطلوب دست پيدا كنيم و به مقام قهرمانى برسيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)