مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد فصل آینده او و علی کریمی هر دو به پرسپولیس بپیوندند گفت: در فوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست!

 

• مثل اينكه جدال اصلى براى كسب عنوان سومى و سهميه آسيا بين شما و پرسپوليس است.
– هنوز ۷ هفته ديگر تا پايان ليگ باقى مانده و ۲۱ امتياز مانده كه بايد بين تيم ها تقسيم شود. من به بقيه تيم ها كارى ندارم و فقط بر روى بازى هاى استيل آذين تمركز كرده ام. اميدوارم كه ما نهايتا از طريق ليگ يا جام حذفى بتوانيم سهميه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را به دست بياوريم.

• بازى حساسى با استقلال در جام حذفى پيش رو داريد. آيا براى سومين بار پس از ۲ شكست قبلى قادر به حذف استقلال هستيد؟
– شرايط بازى در جام حذفى با بازى هاى ليگ كاملا متفاوت است. اين موضوع نشان دهنده آن است كه ما بايد با شرايط خاصى به مصاف استقلال برويم. تيمى كه از بازيكنان و كادر فنى خوبى بر روى نيمكت خود بهره مى برد اما ما براى سومين بار محكوم به شكست مقابل استقلال هستيم.


• شخصا در رويارويى هاى قبلى ات چه نتايجى مقابل استقلال گرفتى؟
– من ۳ بار مقابل استقلال بازى كردم كه در هر 3 بار موفق به شكست اين تيم شديم و باختى نداشتم. بنابراين اين بار هم اميدوارم كه بتوانيم استقلال را در جام حذفى حذف كنيم.

• با توجه به قرارداد ۲ ساله ات با استيل آذين آيا ممكن است فصل آينده به پرسپوليس بازگردى؟

– من فعلا تنها به موفقيت استيل آذين فكر مى كنم و به چيز ديگرى جز اين موضوع فكر نمى كنم. هنوز چيزى مشخص نيست به همين دليل نيز نمى خواهم راجع به آينده صحبت كنم. چون هر اتفاقى در فوتبال ممكن است روى دهد.

 

• در رابطه با صحبت هاى دايى و اظهار تمايل او از بازگشت تو و كريمى به پرسپوليس براى تجديد خاطرات خوب گذشته در تيم ملى چه صحبتى دارى؟
– من هميشه احترام زيادى براى على دايى قائل بودم. او در تيم ملى سرمربى و بزرگ تر من بوده است و حالا بيش از پيش خوشحالم كه پرسپوليس با على دايى روى نوار برد افتاده و خوب هم نتيجه مى گيرد اما همانطور كه گفتم تمركز من بر روى موفقيت استيل آذين است ضمن اينكه يك سال ديگر نيز با اين تيم قرارداد دارم.

• فكر بازى كردن مقابل پرسپوليس با پيراهن استيل آذين آزارت نمى دهد؟
– در فوتبال حرفه اى اين مسائل براى يك فوتباليست حل شده است. همانطور كه من در تيم هامبورگ مقابل تيم ملى ايران بازى كردم يا مثلا با پيراهن فرانكفورت مقابل هامبورگ به ميدان رفتم.

• حرف تو درست اما با اين وجود بسيارى از هواداران پرسپوليس انتظار دارند تو فوتبالت را با پرسپوليس به پايان برسانى.
– اين انتظار، انتظار نابجايى از من نيست. خود من هم دوست دارم در آينده اين اتفاق بيفتد اما فعلا نمى خواهم بيش از اين در رابطه با موضوعى كه اتفاق نيفتاده حرف بزنم. ضمن آنكه هميشه گفته ام پرسپوليس از كودكى تيم محبوب من بوده و هست و من هيچگاه پرسپوليس و هواداران آن را از ياد نخواهم برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)