مرجع خبری پرسپولیس : محرومیت سه‌جلسه‌ای علیرضا حقیقی، دروازه‌بان جوان پرسپولیس به خاطر اتفاقات حاشیه‌ای دربی سرخابی‌ها باعث شد که میثاق معمارزاده دوباره در ترکیب فیکس قرار بگیرد و جایگاه حقیقی به خطر بیفتد.

 

از طرفی اظهارات اخیر شیث رضایی کاپیتان دوم پرسپولیس درباره معمارزاده و تمجید او از دروازه‌بان سرخپوشان رقابت بین دو سنگربان پرسپولیس را تشدید کرده است. هرچند گفته می‌شود حقیقی به خاطر اظهارات حمایتی شیث از معمارزاده دلخور است اما او این مسئله را تکذیب می‌کند و می‌گوید:‌ «شیث رضایی می‌تواند هرچه دوست دارد بگوید و از هر کس که دلش می‌خواهد حمایت کند،نظر او برایم اهمیتی ندارد! من به مصاحبه و حرف های شیث رضایی نه فکر می‌کنم و نه جواب او را می‌دهم! برای من نظر و صحبت کادر فنی و آقای دایی اهمیت دارد و مهم این است که کادر فنی و آقای دایی مرا قبول دارند و به من اعتماد دارند. چون ایشان بعد از بازی با استقلال گفتند حقیقی بهترین دروازه‌بان ایران است!»

حقیقی که دو جلسه از محرومیت انضباطی‌اش را پشت سر گذاشته از بابت دوری چند روزه‌اش از ترکیب اصلی چندان نگران نیست و می‌گوید: «به هر حال محرومیت و مصدومیت یک امر طبیعی در ورزش و فوتبال است. من نگران دوری‌ام از ترکیب فیکس و از دست دادن جایگاهم نیستم چون انگیزه و روحیه‌ام را از دست نداده‌ام. من با قدرت برمی‌گردم و اگر خوب باشم می‌آیم و حقم را می‌گیرم.»

 

دروازه‌بان جوان پرسپولیس دوست ندارد درباره درگیری‌اش با شیث رضایی در بازی دربی و توجیه آن با بهانه ساختگی بودن برای وارد کردن شوک به تیم صحبت کند، با اینکه به اعتقاد خیلی‌ها این دعوا ساختگی نبوده است: «آن اتفاق گذشته و تمام شده است،شما هم نبش قبر نکنید!»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)